mamma-ylle og snurpen! Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 til min niese bakte jeg en kattekake. lagde sjokoladekake i langpanne og brukte to tallerkner (i forskjellige størrelser) og skjærte ut kropp og hode. det som ble til overs ble hale og ører. glasur og så litt melis for å tegne øyne og værhår etc. ble stor suksess! :)
Stine*Mor Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Det spørs vel om du skal ha både kaker og mat, eller bare kaker. Men skal du ha mat er jo pølsebod eller pizza noe de små er veldig gla for å få. Når d gjelder annet ville jeg foreslå en sjokoladekake bakt f.eks i en bamseform e.l. Det var virkelig stas her. Pyntet (tegnet opp bamsens ansikt) med geletuber som jeg kjøpte ferdige på butikken i knallfarger. Vi hadde oxo bløtkake med rosa krem (eventuelt blå for gutt). Gele og vaniljesaus elsker vel alle barn. Ellers kan man jo ta muffins som pyntes med nonstop, hjemmebakte boller med melis, sjokoladerisboller m.m. Bare noen forslag. Ett annet tips er å lage ett tema for bursdagen, f.eks: prinsessebursdag, sjørøverbursdag, klovnebursdag osv. Da kan man oxo lage forskjellige leker som passer inn under d. Vi lagde oxo en liten godtepose som hver av barna fikk med seg hjem sammen med en ballong hver, d var stas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå