Gå til innhold

Dere som har målt bekkenet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stort må bekkenet være for at vi kan føde normalt??? Noen som vett??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg målte bekkenet pga. setefødsel og jeg var 33,1. Jeg var stor nok til å føde et barn i sete! Så da bør jeg være stor nok til vanlig fødsel og.

Skrevet

Tar en ultralyd eller rønken når en måler bekkenet??

Skrevet

Jeg skal måle bekkenet mitt om to-tre uker - er det skadelig for fosteret med røngten??

Skrevet

nei, legen min sa at røngten så sent i svangerskapet ikke var farlig fordi barnet var ferdig utviklet!

hun mente det bare var i begynnelsen når barnet utviklet di viktigste organene osv at det kunne være farlig med røngten!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...