lykkelig jente:) Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hvor stort må bekkenet være for at vi kan føde normalt??? Noen som vett??
beentheredonethattwice Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg målte bekkenet pga. setefødsel og jeg var 33,1. Jeg var stor nok til å føde et barn i sete! Så da bør jeg være stor nok til vanlig fødsel og.
Elskeråværemamma Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Tar en ultralyd eller rønken når en måler bekkenet??
Elskeråværemamma Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg skal måle bekkenet mitt om to-tre uker - er det skadelig for fosteret med røngten??
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 nei, legen min sa at røngten så sent i svangerskapet ikke var farlig fordi barnet var ferdig utviklet! hun mente det bare var i begynnelsen når barnet utviklet di viktigste organene osv at det kunne være farlig med røngten!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå