Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg synes det er litt gøy å følge med, problemet er jo bare tiden:-) Men nå er det reprise og jeg må si jeg er imponert over Marius! Han virker så utrolig voksen til å være 21 år.......og samtidig tenker jeg på at jeg selv var 21 når jeg fikk førstemann........og jeg var jo KJEMPEVOKSEN;-) Det er jammen underlig hvordan synet på alder forandrer seg etterhvert som man gror til selv;-) Hehehe, nå sa den ene dommeren at Marius var en "syngende deodorant"!!!
Gummelillan Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg sover best med NRK's "gullrekke" på jeg da...;-) Men fredag var gummismannen ute på by'n og merkelig som det jo er så sovner jeg da ikke like lett. Også nå fredag var det da gullrekka som "ruler" men fikk faktisk med meg den deo-kommentaren, ja, he, he. Han var jo veldig søt da ;-))))) Og 21 år. Er vel akkurat like voksen da som man føler seg? Og det er jo ikke lite da... Tror jeg personlig følte meg mer voksen da enn nå....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Hehe, ja det er jammen sant;-) Det falt noen kommentarer om akkurat det temaet på Italia-turen jeg var på nå. At grunnen til at vi har det så fint og så utrolig moro i den alderen vi er, er nettopp det at vi er så voksne nå at vi tør å være barnslige og kan le av oss selv:-) Herlig er det og det blir bare bedre og bedre:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå