Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Er så utrolig fortvila nå, føler meg som en utakknemlig idiot! Min farmor som bor utenlands, og som jeg har møtt 3-4ganger gav meg for et par uker siden en sølvbrosje til å holde smekket på plass med, med min avdøde fars navn på som han brukte da han var liten. Denne har hun spart på i over 40år, og overrekker den høytidelig til meg. Og tror dere ikke jeg har lagt den tankeløst fra meg på kjøkkenbordet, og KASTET den!!? Er så utrolig flaut og trist!! Skjønner bare ikke hvordan det er mulig...har lett overalt, men den må ha havna i søpla. Åhhh...=(
snartmammapåny Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Har søppelbilen kjørt emd søppelet eller? Skikkelig trist da:(
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 HI her:) Skikkelig rart! Jeg har lett overalt i 3 dager nå, og nå nettopp sa jeg høyt:"du hører aldri på bønner du Gud!", og i neste sekund åpner jeg en lomme i en liten veske, og hva finner jeg? Nå var dagen redda!!!! Skal ta skikkelig godt vare på den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå