Gå til innhold

kan bekkenløsning komme så sent som i uke 35?

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler alle får det tidlig i svangerskapet...

klarer så vidt røyse meg opp av sofan enkelte ganger, gjør vondt i korsrygg, hoftene og innsiden av lårene, kan det være bl?

er i uke 35...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle får jo bekkenløsning av sterkere eller svakere grad, og det kan nok veldig ofte komme sent. Bekkenet skal utvide seg for å få plass til et hode gjennom fødselskanalen, vet du:) Helt normalt, men sikkert ikke noe kjekt - du begynner vel kanksje å føle deg litt stor og tung også nå? Ikke så mange ukene igjen, i alle fall:)

Skrevet

Jada, bekkenløsning har jo alle. Og det er jo kjempebra at du ikke har vært plaget med det tidligere. Jeg fikk det tidlig i mitt første svangerskap. Vondt å gå i trapper, reise seg opp fra sittende, flytte på matter med beina...

Skrevet

stor og tung JA!=)

alt er egentlig begynt å bli et ork, planlegger en time i forveien hvordan jeg skal snu meg i senga, vurderer å sette inn slik handikap-håndtak/støtte rundt doen slik at jeg lettere kommer meg opp etter dobesøk, og hadde det ikke vært for sambo så hadde nok gulvene i huset vært fulle av ting jeg har mista men ikke klart plukke opp=)

Skrevet

Huff, jeg begynner så smått å føle meg slik allerede, men magen min er jo liten enda (bare 27 uker). Ser for meg at jeg kommer til å føle meg som en elefant når jeg skal hjem til jul, har termin 20.januar.

Tenk så spesiell jul det blir for deg i år, da, med en bitteliten baby! Tenker du gleder deg nå! Når har du termin?

Skrevet

har termin 26. november=)

ja,gleder meg utrolig mye til babyen kommer ut å jeg får mulighet til å bli kjennt med den, feire jul sammen med den og bare kose meg=)

blir litt stas for deg å, komme hjem til jul meg kule-mage=)

synes det i grunnen er ganske så koselig å gå gravid,

kommer til å bli litt "rart" uten den lille i magen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...