Gå til innhold

flere unge mødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 24 år og har 3 barn, hører stadig fra folk "whoa" 3 barn og 24? du var tidlig ute!

Er jeg den eneste som har stresset sånn , eller er det flere som meg der ute?

Har mange venninner på min alder som har barn, men det er liksom ikke 3 stk i en sånn alder.....

flere som føler det samme som meg?

Må bare tilføye om at jeg elsker å være mamma!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 21 og har 1. barn, men planlegger å prøve på nr.2 allerede til neste høst=) jeg og elsker å være mamma, og vi skal prøve å få tette barn=)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

21 og 2 barn her. Tror folk reagerer mer på hvor tette de er enn hvor gammel jeg er...er 11 mnd og 1 uke imellom bare. Så da jeg fylte 20 hadde jeg faktisk ingen barn (men hadde en svære mage da!:P)

Skrevet

Jeg er 19 og har en sønn på 7 mnd :-)

Elsker denne tilværelsen jeg er i! =))))

Skrevet

Jeg er 17, blir 18 på nyttårsaften! Har en datter på 4 mnd. Koser meg masse med jenta mi!

Skrevet

Hva regnes egentlig som ung nå? Egentlig har dere fått barn i en perfekt alder! Mye bedre enn å vente til 35! Selv er jeg 26, og har bare en på 3 mnd, men folk har jammen prestert å si at jeg har fått når jeg er ung også.

Skrevet

jeg er 22 år, og har en datter på 7 mnd.

Koser meg masse, og blir ikke noe mer enn 3 år mellom barna våre. Det er iallefall det som er planen =)

Skrevet

Jeg fikk nr 2 på min 25 års dag. jeg tenker ofte på at jeg har 2 barn og gift og er 25 år. først nå vi kan ta en fam tur på danskebåten.... det er 25 års grense der...

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hihi...jeg har selv sneket meg på cruise med familien min selv om jeg har vært for ung!:P

Skrevet

Jeg er 22 og har en på 6 mnd:) Jeg kan mesten ikke vente med og bli gravid igjen, men må nesten vente til jeg har fulført skolen, meen om 1 å 1/2 år så kanskje:)

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er den eneste da, selv om det ser ut som jeg har slått rekorden med 3 barn i en alder av 24, men tror nok ikke den vil vare så lenge he he........tusen takk for svar jenter, godt å vite at vi er flere!!!!!!!!!

Takke for svar!

Skrevet

Har 2 stk og er akkurat fylt 25 år. Ei på 5 år og en liten en på snart 6 mnd (jøss tida går fort gitt) Var 19 år da jeg fikk første, men ser nå på meg selv som ung mor enda jeg da ;)

Skrevet

ps - det er ikke noe galt med å få barn når man er 35, det er ikke "mye bedre" å være veldig "ung". det kommer helt an på hver enkelt person - noen er tidlig modne, andre ikke. Noe er lettere når man er 20, feks det fysiske, mens noe vil være enklere når man er 35. .. og økt risiko for downs etc, det er fortsatt svææært liten risiko!!!

Skrevet

Jeg er 20, har en jente på 1. Kan ikke forestille meg at jeg skal få flere barn *grøss*.

Ja, jeg har en dårlig dag i dag. ;( Og jeg er sliten...

Skrevet

Ja, jeg er 22 og har ei lita jente på 9,5 månder , og kanskje en til i magen, skal teste i morgen tvi, tvi..

Skrevet

Jeg er 21 år og har ei på 7 måneder. Var 20 år når jeg fikk henne.

Skrevet

Jeg er 16 å har en sønn på 4 uker...

Skrevet

er snaaaaart 23 år( i november), og har to barn. Ei jente på 2 år og 4 mnd og en gutt på 3,5 mnd.

Skrevet

Oi! Vi er vist mange he he...., nei, mente i det hele tatt ikke at DET ER BEST Å VÆRE UNG MOR OG IKKE GAMMEL , langt i fra!!!!!!!!!

Var bare nysjerrig på om jeg var den eneste kjære anonym....., men men, glem nå det.

withofthenorth, masse lykke til i mor!!!!!!

Krysser fingrer og tær , hold med oppdatert da!!!!!

Skrevet

Er 26 år og har 3 barn og møter ofte samme kommentarer som deg :-) Føler meg ikke som SÅ ung egentlig for å være 3 barns mor, var jo 21 år da eldstemann kom, men andre synes tydeligvis det er relativt ungt.

Skrevet

Synes da selv jeg er ung, så skriver meg på her, hehe:)

Var 22 år da jeg fikk jenta mi, men nå har jeg blitt 23. Jenta mi er snart 5 mnd:)

Skrevet

Jeg var 24 når jeg fikk nr 2 og får ofte høre: wow! så mange barn i så ung alder! Og jeg er jo enig egentlig. Fikk 1 mann 1 mnd før jeg ble 20, og føler at det var/er ungt.

Skrevet

jeg fyller tyve straks og har en sønn på snart fire måneder, jeg ønsker meg flere barn egentlig veldig snart men har desverre ingen mamma å lage dem med:P men hadde jeg hatt det hadde det fort blitt to tette ja:)

Skrevet

Er jeg gammel eller ung mor? 27 og har et barn på snart 1 år.

Skrevet

Du er ung!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...