Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Før var jeg veldig plaget av sopp, og av og til når vi hadde sex, og jeg fikk et utbrudd dagen etter, fikk sambo noen røde, såre prikker på penishodet, så har tenkt at dette er sopputbrudd hos han også. Noen som vet? Men de siste årene har jeg neste ikke hatt utbrudd. Etter at jeg sluttet å bruke tamponger ved mens. Men sambo har fortsatt røde, såre prikker på penishodet fra tid til annen. Og mener han oftest får det etter sex. (sist gang fikk han det bare, uten at vi hadde sex først) Men nå på torsdag hadde vi sex, jeg har ikke sopp nå, og på fredag hadde han fått noen røde prikker igjen, og penisen hans klør, og er sår. Så sier han at det kansje er noe med meg han reagerer på... Kan han reagere på noe med meg da? Når jeg ikke har noe? Foreslo at han kansje ikke skyller godt nok under forhuden når han vasker penisen, eller at det kansje blir litt for tett og klamt for den inni boxerene hans, og at han kansje burde gå over til å bruke kun bomullsboxere.. Noen som vet hva dette kan komme av, og hva det er?
Erisa* Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Hm... Hvis du hadde spurt meg om noen mnd, hadde jeg nok visst det; skal ha om seksuelt overførbare sykd. til våren. Men jeg ville sjekka det, jeg. Gått til doktorn altså. Kan jo hende det er noe som enkelt kan fjernes med riktig behandling. Høres jo ikke noe godt ut for samboeren din det der...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 syns han kan gå og sjekke seg jeg, syns d virker som det er noe han har..?!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 En jeg kjenner var plaget med det samme og han ble testet for alt av sykdommer men alt var i orden. Legen fant derfor ikke ut hva det kunne være men mente at det kanskje kunne være allergisk reaksjon på f.eks boxere osv. Er jo ikke sikkert at de silkeboxerne er bare bra for huden f.eks....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 .....Glemte å si at sopp er forresten smittsomt, så om du har det så må også han ha behandling.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Prøv å vaske/skylle penis godt etter sex. Det samme gjelder jo forsåvidt for oss jenter også (skal helst tisse etter sex for å prøve å unngå urinveisinfeksjon o.l.).
fjollefrua Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 det kan være noe hos deg han er allergisk mot...hvis det f.eks er noe du spiser som han ikke vet at han tåler. Eller det kan være vaskemiddel eller tøymykner. En kamerat av meg hadde det samme, ikke røde prikker, men ble veldig fort irritert på penishodet. Viste seg at han var allergist mot kroppskremen som kjæresten hans brukte... et eller annet i kremen han ikke tålte... Kjønnsorganene reagere annerledes enn resten av kroppen pga det er en annen type hud der... Ikke sikkert det er en kjønnssykdom nei...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg tror det er sopp din samboer har. Det er akkurat likt med min samboer. Sopp har man i underlivet hele tiden, men når bakteriefloraen blir forstyrret, eller huden får en skade (f.eks. ved samleie) kan soppen ta overhånde og gi symptomer. Derfor kan din samboer ha symptomer uten at du har symptomer. La han smøre seg med Canesten når han får disse prikkene, jeg tipper de forsvinner ganske raskt. Noe annet som har hjulpet min samboer veldig, er å ikke bruke vanlig såpe på penis, men Asan som er beregnet for vask av disse områdene. Jeg vet at noen får større tendens til sopp dersom de bruker undertøy av kunststoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå