Gå til innhold

Ble like skuffet som jeg trodde jeg skulle bli...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei :)

Jeg er i min første pp, og dette var også første gang jeg skulle teste. Hadde pos. EL test 1 okt, og ventet IKM 16. (tirsdag) Da den ikke var kommet til i går (lørdag) bestemte jeg meg "etter mye om å men" for å kjøpe en test.

Var veldig spent, for det var jo tross alt 4-5 dager siden jeg skulle hatt mens. Kom hjem og fikk testet, og mens testen blinket, stod jeg og planla måter jeg kunne fortelle det til samboeren på... :)

Etter noen minutter blinking, lyste det "ikke gravid" mot meg..........! Ble helt paff og kjempelei meg! :(:(

Jeg vet det hadde vært bra gjort å bli gravid på første pp, men jeg håpet så sterkt at akkurat jeg skulle være så heldig :/ Men nei... Nå går jeg bare å håper på at TR skal komme sånn at jeg kan begynne på 2pp.

Bare et lite syte innlegg, syntes litt veldig synd på meg selv....! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner godt hvordan du har det. føler det sammen akkurat nå. hadde ikm den 15. har tatt tre negative tester. er også min 1pp. går også og venter på tr eller et håp om jeg kanskje likevel er gravid. men mange sier jo at mange ganger får man ik utslag før to uker etter ikm. så vi får bare vente. det er ik noe annet å gjøre

Skrevet

At man blir lei seg når man får en negativ test er greit nok, men jeg har lyst til å minne deg på at du har nettopp startet å prøve. For meg å flere andre så går vi som oftest flere år uten å få en eneste positiv test. Da må jeg jo innrømme at jeg blir litt paff når jeg ser slike innlegg.

Ellers ønsker jeg deg lykke til videre

Skrevet

Hei

skjønner godt at du ble skuffa. Sånn hadde jeg det i 1pp også. Gikk 5 dager over, noe jeg ikke var vandt med. Veldig skuffa når testen var negativ. Av min egen erfaring var det mest spennende den 1pp. Da var alt helt nytt med tanke på prøving og testing. Ting roer seg etterhvert og klarer å slape av mer i kroppen. 1pp tekte jeg på det heletiden. Ikke det at det ikke er spennende å ta test nå også, ikke det jeg mener. Men nå venter jeg heller til dagen etter ikm hvis den ikke har kommet da.

Stå på jenter. Vi får nok alle positiv test snart.

Ha en god søndag. I dag blir det fårikål hjemme hos mamma. :-)

Skrevet

Uff, skjønner godt at det er skuffende (selv om andre har prøvd mye lengre) Har ikm i dag, men ingen tegn til tr.

Tok en billigtest i går (neg.), men ble egentlig mest skuffet da jeg tok en cb digital på torsdag (tre dager før ikm, sto på at man kunne ta den fire dager før) og det lyste ikke gravid mot meg. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe flere av de testene, blir liksom litt vel brutalt. En ting er å vente på en strek som ikke kommer, men å få beskjeden så "rett frem" var litt for tøft.

Nå håper jeg bare tr kommer snart, så ikke syklusen blir altfor "tilklusset"

Skrevet

Huff, ja jeg vet at det flere som prøver i mange år, og det er virkelig ikke meningen å fornærme dere (eller gjøre dere paffe...) men det er jo lov å iallefall bli litt skuffet...

For min del tipper jeg det roer seg når jeg kommer over i 2pp---3pp osv, men første test (i livet) er nokså spesielt...

Lykke til videre Tryne ;)

Skrevet

lykke til alle sammen. vi får bare vente med tålmodighet :)

Skrevet

Det var fint at du tok det på den rette måten, var redd du skulle tolke innlegget mitt på feil måte. Uansett, lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...