Nelly79 Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Sliter litt med tørr hud, spesielt nese, panne, kinn og hake. Noen som har noen gode råd?
Nelly79 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. oktober 2007 Det var jo hele ansiktet det... :-)
smuppemor Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Bruker Lancome...kjempefornøyd med den. Vil råde til å spør på parfymeri...forklar problem, så finner de en krem som passer...Er jo dyrere kremer enn i dagligvarebutikken..men er selv mere fornøyd med de:)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Hei:) jeg la inn en tråd om dette på Trim 2 fordi jeg har slitt med samme problemet. Sjekk der,kanskje du får noen råd:)
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Hvis du er han tusenlapp eller to til overs så er Creme de la Mer uten tvil det beste alternativet. Den er rett og slett suveren på alle hudtyper!!
Tulletutta Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Bruke litt decleor (trur det skrives sånn) sin ansiktsk olje, så bruker eg ein frå bodyshopp oppå der igjen. Pluss decleor sin mot kviser som eg smører der eg kjenner at det holder på å komme ei kvise. Så bruker eg ein decleor natt krem + olje om natt. Når eg klare å holde meg til dette regimet er huden min fin, er eg slurvete så blir det sandpapir og masse rødeflekker og kviser. Var hos hudpleier og fikk anbefalt alt dette. Noko eg kan anbefale på det sterkesete. Men eg har atopisk eksem så dette er ikkje sikkert det passe for deg, men ansiktskremen frå body shop i alovera serien deres er veldig god, lukter ingenting heller. Må nesten prøve deg fram. Lykke til.
Anele&Solstråla Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg bruker en fra apoteket...vichy! Men etter ditt behov så ville jeg faktisk kjøpt meg en krukke med A krem:) Denne koster ca 150kr i Norge, men du får den til halve prisen i Sverige!!! Perfekt til babyhud og ( når ungen er noen mnd) bruker den på tørre flekker i ansikt og på hud når dette evt. måtte oppstå!
Truseprinsesse Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg bruker en med aloe vera fra the body shop. Den er ganske god.
fullrulleihuset Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Har typisk blandingshud, noen tørre og noen urene områder. Har gått hudpleien og har prøvd " det meste" av dyre kremer og salongbehandlinger. Men for to år siden begynte jeg tilfeldigvis å bruke apoteket sin A-creme....... var fri for dagkrem og "tyvlånte" av dattera mi sin. Den er helt fantastisk til min hud.........utrolig =) Har ikke tenkt å bytte! Billig og drøy er den også ;-)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Bruker bare vanlig Nivea jeg
venter på junior:) Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 Åh, har styra mye med hudpleieprodukter, det skal være sikkert. Dagkrem,nattkrem,sminkefjerner,ansiktsvann osv osv. Så kom jeg over en olje fra BABOR, den er bare så herlig! Klæsjer to pumpetrykk i ansiktet morgen og kveld, skyller med kaldt vann og tar på kremen fra samme merke. Og det er absolutt alt som trengs:) Tar vekk sminke og allt! Jeg er strålende fornøyd hvertfall,syns huden har en helt annen glød, og er ikke så tørr lenger.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 21. oktober 2007 #12 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg bruker 3-trinnsystemet til Clinique. Kjempefornøyd! De har forskjellige varianter for forskjellig hud. Det var en dame fra Clinique en dag jeg var på Estetiqe eller hva det heter. Hun "studerte" huden min og jeg fikk noe som passer for meg. Anbefales på det varmeste!
Maria-B Skrevet 21. oktober 2007 #13 Skrevet 21. oktober 2007 Bruker simple wipes nå jeg. Gikk over på det når jeg ble gravid, for ingenting hjalp av kremene mine, som ellers er gode (Vichy, fikk en serie anbefalt til min hud på apoteket). Gikk over på wipes, siden kremene er litt dyre. Faktisk veldig gode wipes Men jeg ville spurt på apoteket jeg Du kan jo få prøver også
3guttsmamma;) Skrevet 21. oktober 2007 #15 Skrevet 21. oktober 2007 Bruker en av mary kay sine ansiktskrem jeg...kjempe god!!
Linnea&Julie Skrevet 21. oktober 2007 #16 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg bruker A-krem og er veldig fornøyd med den..har også tørr hud, og tåler ikke kremer med mye parfyme!
Nummer tre <3 Skrevet 21. oktober 2007 #17 Skrevet 21. oktober 2007 bruker helt vanlig parfymefri APO BASE fra apoteket, den kan jeg også ha på hele kroppen, er mild og god og trekker bra inn i huden... bruker gode renseprodukter først da! det er jo super viktig.. men de "dyre" kremene funker så dårlig på meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå