peonererfine Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jobber med saken om dagen, men vil noen fortelle hvordan de la opp dette løpet? Stor interesse for potta i sommer, nå helt uinteressert... Hvordan gikk dere fram, rett og slett...(så kan jeg plukke opp noen tips ;-))
Mammaaaaaa Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 3åringen min får klistremerker hver gong han har tissa på potta. Etter eg begynte me det har potta vert kjempegøy.
Tally Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg lagde et "skjema" hvor vi klistret inn et merke hver gang hun var på do (potta var aldri et problem - vi måtte bare få henne over på toalettet...). De merkene var kjempepopulære!
zadine Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Her er det så populært å gå med truse, at det er belønningen. Hun vil så gjerne gå med truse. Vi har bleie i bhg og på natta, men når hun er våken og hjemme fra bhg så har hun bare truse. Det hele begynnte da vi kjøpte sete til å ha på do. (ser ut som en and) Hun hadde sittet før også, men ikke fått til noe. Tror hun føler seg mer komfortabel med det setet. Og så var det trusene som lokker. Vi har noen uhell, men slikt skjer jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå