Gå til innhold

gulpesmekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man får tak i rimelige og ålreite gulpesmekker? Jeg blir gal av klesvask snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får 10 engangs gulpesmekker på kiwi til 19 kroner :P

Skrevet

Spørst hvilken variant du vil ha. De fleste butikker som selger babyklær selger og smekker. Om du vil ha de lange så anbefaler jeg de som man får hos princes, de som har litt morsom tekst. De kan nemlig dras over hodet så slipper du den ekle knytingen. Personlig liker jeg ikke de smekkene man knytter på. De selger og noen store gode på dagligvare butikken fra disney. Disse har bårelås og er enkle og feste på, men litt i største laget kanskje..

Selv bruker jeg mest de litt mindre smikkene. Men de tar ikke av for store gulpeklyser da, mend e fanger opp de litt små gulpene. Ser og litt penere ut med en mindre smekke;)

H&M har en del som er plastbakside på, de er veldig praktiske når det begynner å sleve så slipper man at alt blir vått.

Skrevet

Vi har brukt Cubus sine små smekker. De er ensfargede blå, rosa,

off-white, og hvite. Likte jeg godt. Koster 19 kr stk.

Skrevet

Bogerud har noen praktiske til 19,-

Myke i bomull med trykknapp i ulike farger.

Skrevet

Jeg sverger til Disney smekkene du får kjøpt på butikken. Men kun de med vanlig skrå bånd rundt. de smekkene med "rillete" kant rundt krymper i tørketrummelen og blir klumpete

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...