Gå til innhold

(Når) tok dere ut piercingen i navvelen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bør man ta den ut? eller trenger man ta en ut i d hele tatt? Den er jo bare der for min del, men det ser helt rart ut når den ikke er der. Noe som mangler på en måte..=p så gruer meg litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok ut min i uke 6 eller noe sånn tror jeg... Omtrent da jeg fant ut at jeg var gravid...

Vil ikke risikere at hullet blir ødelagt, så får heller klare meg uten den i noen månder, for så å kunne sette den inn igjen..

Blir nok så stramt over hullet, og det kommer etterhvert til å ligge utenpå magen, det gjør det med meg nå, og da er det ikke plass til å ha noe smykke der.

Hullet hadde sikkert revnet om jeg hadde hatt smykket i nå...

Ta den ut du. :)

Skrevet

tok ut med en gang jeg fant ut at jeg var gravid, uke 6-7-eller noe.,

nå har hullet blitt til en lang strek på ca 1cm, for huden strekkes jo så masse.. litt rart med en gang, men best å ta den ut :)

Skrevet

Jeg kviet meg litt til & ta den ut...men fjernet den når jeg var ca 10 uker på vei.Har hørt at det kan sprekke rundt hullet,så jeg sørger for & smøre godt etterhvert som magen vokser :)...Åja,det er liksom noe som mangler :o)...ser litt rart ut med bare 2 små hull i magen...

Skrevet

jeg er 17 uker nå men synes ikke d stresser med å ta den ut.. det er ikke stramt i d hele tatt, babyen er jo så langt nede enda.. men ser jo at alle dere har tatt den ut veldig tidlig da...

Skrevet

Jeg er i uke 36 og har den i enda. Den ser akkurat ut som før,og har ingen sprekker eller noe. den har heller ikke flytta seg "laaaangt opp på magen" eller blitt en lang strek,slik mange påstår.(nå har jeg ingen strekkmerker noe sted heller da,har kanskje noe å si) Dette er sikkert forskjellig fra person til person,men for min del har den ikke bydd på problemer. Har rett og slett bare glemt at jeg har den der,har ikke tenkt over det før nå,egentlig... Tar den vel ut på føden,men setter den sikkert inn etterpå.

Skrevet

Tok den ut i uke 10 tror jeg. Hadde ikke fått noe mage eller noe, men ville prøve å la hullet gro før magen kom :)

Har ikke grodd enda da -.- Er 28+6 :P

Skrevet

jeg tok den ut i uke 12-13 tror jeg, men tar og stikker igjennom innimellom for har lyst å ha den der senere, når jeg har treng magen min :) hehe...

Ei venninne hadde den ute hele svangerskapet og fikk den inn etterpå, tror nok ikke det gror så fort.

Skrevet

Tok den ut med en gang,og vet ikke om jeg skal sette den inn igjen.

Skrevet

tok den og piercingene i brystvortene ut i uke 14..

er nå i uke 39 og det er ganske stramt rundt hullet merker jeg..

vet ikke, men regner vel med at det har grodd og at jeg evt. må ta ny!

Savner de i brystvortene veldig...men blir vel ikke til å ta nye tror jeg..for det var vondt:)

Skrevet

Jeg tok den ut når jg fant ut at jg var gravid.. Så setter jg den bare inn igjen etter fødselen.. Gjorde det sist oxo..

Skrevet

har min i ennå, er 32 uker på vei. kommer til å ha den hele tiden.

Skrevet

Jeg har gjennomført 3 1/2 svangerskap med piercingen i navlen! Hullet er som før, og jeg kommer nok ikke til å ta den ut ved evt neste sv.skap.

Skrevet

tok den ut da jeg var ca 24 uker tenker jeg:)

Skrevet

Tok den ut par uker etter at vi fant ut at jeg var gravid. Er 25 uker nå, og det ser ut som hullet har grodd igjen, så det blir vel ikke og sette den inn igjen etterpå. Piercingen er liksom en ferdig del av livet mitt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...