Gå til innhold

Mørkebrune møbler !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del syrebeisa møbler som jeg skal beise mørkebrunt . Men jeg finner ikke riktig tone, enten blir det for lys brun eller for svart. Jeg vil ha Mørkebrunt ! Er det noen som har beisa i mørkebrunt, og som er fornøyd, og hvilken beisfarge har dere brukt ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror merket vi har brukt heter "Herdin" eller noe sånn. Finnes både som møbelbeis og Beislak. Den har mange pene nyanser, også mørkebrunt:0)

Skrevet

Jeg beisa tv-benken min i fjor.. Brukte Lack-Bets mellan-brun! Fåes i de fleste forretninger som selger slikt.. Jeg kjøpte i Sverige da, men regner med de har den her til lands og :))

Skrevet

Har du prøvd valnøtt?

Det er en fin beisfarge.. :)

Skrevet

Jeg har fargekartet foran meg nå, men ser at de har mellombrunt og sort, men jeg vil jo ha mørkebrunt. Men kanskje det mellombrune blir mørkebrunt ??

Skrevet

Det mellombrune jeg brukte ble mørkebrunt ja! Prøvd mørkebrunt og, men det blir nesten svart..

Skrevet

Vi kjøpte spisestuebord fra IKEA som er veldig svartbrunt, jeg mener det heter Bjursta.

Spisestuestolene våre var i eik, så vi måtte beise dem. Kjøpte en liten boks med skrukork hos den lokale fargehandelen, i farge sortbrun. Ble kjempelekkert!

Skrevet

Men du, Pølsa og tjompen, brukte du Herdins ?? Og beisa du mellombrunt oppå det som heter mørkebrunt, ble det bra ? Vi gjorde jo tabben med at vi beisa det mørkebrune som ble sort ja ! Håper vi kan beise mellombrunt oppå ??

Skrevet

dytter...kanskje noen flere som vil svare ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...