Gå til innhold

Litt ekkel opplevelse i går


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt var på bursdag i går og han jubelanten klatret i et tre, før vi rakk og ta de ned hadde lillegutt falt ned. Det var en del steiner under treet. Han var veldig heldig, landet på rumpa og fikk et bitelite overflate sår i bakhodet. Han gråt med en gang og gråt lenge etterpå, men roet seg ned da han så hunden til kamertaen sin, og han var i fin form etterpå og er ikke preget av fallet i det hele tatt. Men han har ikke blitt redd heller da han fortsetter å klatre litt her og der. Han er 3 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn er mine også, de er høyt oppe og ramler, men de bryr seg ikke om de faller ned!! Hadde jo håpt at de skulle lære etterhvert, men det ser ikke sånn ut!!

 

Det var bra det gikk godt med han, de tåler utrolig mye disse søte små!!

Skrevet

Ja de tåler masse. nå sitter han å ler av lacytowns eller hva det heter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...