Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Lillegutt var på bursdag i går og han jubelanten klatret i et tre, før vi rakk og ta de ned hadde lillegutt falt ned. Det var en del steiner under treet. Han var veldig heldig, landet på rumpa og fikk et bitelite overflate sår i bakhodet. Han gråt med en gang og gråt lenge etterpå, men roet seg ned da han så hunden til kamertaen sin, og han var i fin form etterpå og er ikke preget av fallet i det hele tatt. Men han har ikke blitt redd heller da han fortsetter å klatre litt her og der. Han er 3 år
bambi på isen Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Akkurat sånn er mine også, de er høyt oppe og ramler, men de bryr seg ikke om de faller ned!! Hadde jo håpt at de skulle lære etterhvert, men det ser ikke sånn ut!! Det var bra det gikk godt med han, de tåler utrolig mye disse søte små!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Ja de tåler masse. nå sitter han å ler av lacytowns eller hva det heter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå