Gå til innhold

Hjelp !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har bursdag om to uker, vi har vært sammen i 5 år, har mini sammen, og jeg elsker han over alt!

Jeg vil gjerne gi han en gave som viser hvor mye jeg setter pris på han. Noe han fortjener etter 2 år med mye slit (ikke i forholdet) !

Noen som har noen forslag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden ser du behovet for å være anonym med et sånt spørsmål?

Skrevet

Mange vet hvem jeg er her inne, og jeg vil ikke at noen skal klare å "forsnakke" seg til sambo :) Derfor det

Skrevet

Tenkte på gullring ja, med inngravering ?? ;)

Reise, hm.. Han fortjener kanskje en liten guttetur med kompisene (??) Eller var det en dum ide?

Hjelp! he he

Skrevet

gutte tur eller liten helgetur bare dere to kan bli romantisk. eller noe du vet han intereserer seg for sport. da fotballkamp billetter ol. du er den som kjenner han og vet hva han vil sette pris på. gi han det du vet han vil sette stor pris på og som vil glede han lenge.

Skrevet

Noen som har en link til en plass jeg kan se på en litt rimelig guttetur??

Han er veldig vanskelig å kjøpe gave til skjønner du. Ikke noe særlig interresert i sport i det hele tatt han. Han er mer en person som liker å slappe av hjemme... :\

Hm, vanskelig dette..

Tenkte på gullring med noe sånt som : Elsker deg for alltid.

Eller noe sånn klisje.

Skrevet

hva med å sende ha og gutta ut på gokart eller paintball ol. det er jo nesten over alt. kontakt etavent firma.

vet om paintball hvertfall www.hp-a.com men de driver jo ikke over hele landet da. de er billige har jeg hørt.

Skrevet

Tror faktisk ikke jeg har sett en sånn flettering før jeg. He he

Må nesten sjekke ut det da.

Skrevet

Hm det var ingen dum ide! Hvorfor har jeg ikke tenkt på det?!

:)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...