Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Flere som har såkalt guttemage og fått beskjed om at det er jente? Jeg har kun lagt på meg på magen og kan ikke se bakfra at jeg er gravid. Er nå i 26. uke. Morsomt å høre :-)
Kjukka Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Ja, jeg har det også slik... Alle sier at jeg har en guttemage, men jeg venter ei jente
januarbaby+maibaby Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 jeg også har fått beskjed av 3 at det bor ei jente i magen, men har bare lagt på meg på magen. Se bilder på profilen min
Galskapens overhode Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Det som kalles guttemage her på bim, er det som er den klassiske jentemagen i min familie.. Hos oss sier man at ser man ikke bakfra at man er gravvid, så venter man jente.. Stemt på min mor, samt oss 2 søstre.. Denne gangen vokser magen bare fremover igjen.. skal bli spennende å se på 3D-UL om det stemmer sånn denne gangen også.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg hadde guttemage første gangen, fikk jente =0) Nå venter jeg gutt og har også guttemage denne gangen =0) Samme var det med en veninne av meg, hun hadde guttemage begge gangene og har fått en av hver. Det kommer helt ann på kroppen, er helt individuelt. Bare gammel overtro om alle disse forskjellige tegnene tror jeg. Det er jo greit da, at en bare får mage =0)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 la på meg over rumpa og lår og mage og syntes på alle hold,fikk jente.nå har jeg kun en liten kul på magen og venter gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå