gutt+jente+knøtt Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Litt rart egentlig med tanke på at jeg var kvalm konstant i 9 måneder og spydde nesten daglig i 7 av de:-) Men allikevel....jeg ELSKET å kjenne spark og koste meg sånn med magen! Blir vel ikke lenge til neste gang tenker jeg ;-) Synes det er så herlig å være mamma!! Er den beste følelsen i verden, morskjærligheten er så utrolig!
Marolla Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg savner også all den spenningen som fulgte med. MEn er glad jeg er ferdig også
gutt+jente+knøtt Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Hehe...joda ihvertfall greit å være ferdig med fødselen;)
shayan_jente_04.04. Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er 24 år og har 3 barn, en jente på 7 , en gutt på 4 og en jente på 6 mnd. En ting er veldig klart, jeg skal IKKE ha flere barn , men er helt enig i at det er døds herlig å være gravid , alle de deilige sparkene , hikkene , bevegelsene , hjerte lyden og sist ikke minst den deilige opplevelese -------------> fødselen. Alle mine 3 fødsler er filmet , er utrolig glad for det!!!! Selom den siste graviditeten min så slet jeg med ekstrem bl osv....., men Gud for en herlig opplevelse det er å være gravid!!!!
Sistah*G07*J09* Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg savner også å være gravid, å lillegutt er bare 5uker!! er egentlig klar til å få nr.2 nå jeg men hode sier at jeg må vente litt... tror ikke jeg vil ha bare 10-11mnd imellom hver unge... Men elsker å være mamma, beste følelse i hele verden
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg savner også magen! Var i kjempeform under graviditeten, hadde en flott fødsel, og jenta vår har vært en superenkel baby. Så vi satser på baby i magen igjen så fort som mulig! Mensen kom for 2 måneder siden, så nå er det masse sengekos og spenning...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Skulle ønske det var meg siden vi kommer til å prøve å få to litt tette. Gruer meg ihjel til å bli gravis igjen, kvalme, vann i kroppen, MASSE kynnere, tretthet, vondt i bekken, sure oppstøt :-( Ja, å kjenner liv var flott men ikke det andre som følger med. Er dessuten sikker på at jeg kommer til å bli mer bekymret neste gang da jeg nå vet hvor fantastisk det er å ha en liten skatt! :-) MEN det er vedt det og jeg gjør det en gang til for å få en til liten skatt :-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 trodde det bare var meg som følte det slik, og har ikke turt å sagt det til noen. Men savner det veldig å være gravid selv om jeg er kjempeglad for å ha fått den lille jenta vår. Har til tider kjentes ut som en slags sorg over at fødselen og det hele er over. Men er visst normalt å føle det slik. I 9 hele mnd jobber man seg jo frem til en fødsel, og til tider glemme tiden etter fødselen. Men når det er sagt så er det deilig følelse å være mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå