Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Tror jammen jeg skal ta familien på ordet i år, da de sier de har alt og ikke ønsker seg noe, og heller gi dem til noen som trenger dem. Flere som blir med ???? http://www.gaversomforandrerverden.no/home/gift.aspx?id=1&name=kyllinger
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Var det ikke mye styr rundt dette i fjor? God ide, men det var mye kluss med at det ikke kom frem , ble brukt til det det skulle eller noe ol. Men Unicef har også en nettbutikk.
Gjest -<<- Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Nei. Jeg støtter ikke religiøse organisasjoner. Men prinsippet er fint, og nettbutikken til UNICEF har også et og annet ok produkt.
Gjest -<<- Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Neida, pengene kommer nok frem. Men gaven er symbolsk - selv om du betaler for en "geit" er det ikke sikkert akkurat dine 250 kroner eller hva det nå er går til en geit. Det går fortsatt til humanitært arbeid i u-land.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Men var det ikke denne det var så mye oppstuss rundt da? Eller var det en annen organisasjon? Nei, det står jo under der at det ikke blir bruk til akkurat det det står.. Alle trenger jo ikke kyllinger.
Gjest -<<- Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Jo, det var noen aviser som forsøkte å lage en sak ut av det, men det var bare på grunn av dette at pengene ikke nødvendigvis gikk til den konkrete tingen man ble forespeilet på websidens førsteside.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 Hahaha...i Silhah sin tråd om gaver som forandrer verden sa jo jeg også at jeg ikke støtter religiøse organisasjoner, og så ga jeg en link til UNICEF sin nettbutikk,- great minds think alike! Her er forresten linken: http://shop.unicef.no/
Smellt P. Tjukka Skrevet 21. oktober 2007 #12 Skrevet 21. oktober 2007 Vi ga bort kyllinger og geiter i fjor ! Syns absolutt det er en flott gave til de som har alt og kan kjøpe seg det de vil ha ;-) Blir nok tilleggsgaver i år også ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå