3b@rnsmor-30* Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 svicha innom nå... søstra mi sendte melding om å se på det.. men gubben ser på noe motorsykkelgreier på discovery.. så da ble det ikke dr.phil på meg...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 En bestefar forgrep seg på barnebarnet sitt på 6 år
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 slo det nettopp på, har ikke fått med meg alt..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Alt står der hvis en trykker på Follow this heartbreaking story. http://www.drphil.com/shows/show/877/#
Nicita73 Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Har ikke ord, hadde noen gjort noe sånt mot mitt barn, tror jeg helt klart jeg kunne blitt morder, skulle skjært pik... av han med en sløv saks...sakte sakte sakte. Uff, nå hørtes jeg helt syk ut,men tror oppriktig talt jeg hadde klikket.
*dum&deiLig*™ Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Grusom historie som dessverre er altfor vanlig:-( Jeg kan ikke fatte og begripe at kona blir hos mannen sin etter at hun VET hva han har gjort? Og at hun ikke beskyttet barnebarnet sitt ved å fortelle om det som hadde skjedd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå