Gå til innhold

Strekkmerker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har blitt merka? Jeg har på brystene og på lårene, ser helt nydelig ut.... Men de blir vel svakere etterhvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe=) fikk en hel masse med min første jeg.. Så jeg gjikk til legen å klaga, å fikk da dekt laserbehandlig for å fjerne de ..

Skrevet

Jepp! Hehe. Fikk på lårene bare 5-6 uker på vei, mens strekkmerkene på magen kom rundt uke 27. Foreløpig bare helt nederst på magen, så de gjør meg ikke så mye, mens de på lårene er knallrøde og digre. Hehe

Skrevet

Kan man fjerne strekkmerker med laser?

Skrevet

jepp, jeg har i allefall fått dekt det via en søknad fra legen. etter første føde, så skal gjøre det etter denne karen er kommen ut .) det vill jo ikke bli helt borte med de vill nesten ikke vises, så de vill bli meget mye lysere

Skrevet

hmm det visste ikke jeg noe om! Har ikke fått så mange, men er ikke særlig glad i de jeg har fått. Så kanskje jeg skal gjøre et forsøk på å få dekt behandling jeg også:) Takk for tipset!!

Skrevet

Jeg er i uke 28 og har 3 korte men kraftige merker nede på magen.. de er blålilla og ser ut som jeg har fått juling.. sa til min mor i går kveld før jeg la meg på tull at jeg våkner vel med flere.. og gjett om det ikke var kommet en lang kraftig stripe oppe på magen.. hmm tør ikke tenke på hvordan jeg ser ut etter 40 uker.. jeg liker det ikke men gjør alt for lillegutten som vokser og strekker seg der inne:) Blir det for ille legger jeg meg under laseren jeg og om man får det dekt?

Skrevet

ja jeg fikk ø stykke rpå hver side av magen med første å de var blå lilla, så jeg gjikk å klaga å sa jeg aldri kunne aldri vise meg i undertøy lr bikini. Om han hadde murligheten til å hjelpe meg, å da søkte han om laser, å fik det godkjennt :)

Skrevet

Men hvordan blir huden.... ?

Kan laserbehanding hjelpe til med å stramme opp huden..?

Skrevet

Har fått på puppene...og nå i uke 39 har jeg fått noen på rompa..har jo der fra før av...fikk i puberteten, men de er jo omtrent ikke synlige..men de jeg har fått nå er rødaktige..

Håper magen slipper unna!!!

Skrevet

Fikk mye strekkmerker på magen, og har gått til laser behandlig og peeling,.Det hjelper ikke!!! Strekkmerkene blir lysere, men de kan ikke forsvinne helt.

Skrevet

Jeg gikk å fikk muskelstimulerende massasje etter første mann, det hjalp på slapp hud det!

Skrevet

jeg blir helt deppa av magen min sånn den ser ut nå:'(

ser ut som jeg har blitt banket av en bjørn eller noe... huff

strekmerker som er dype og rød/lilla på hele magen og begge hoftene også :( æsj... er sånn at jeg vurderer å spørre mormor om hun jeg kan arve en av badedraktene hennes :P hehe kan ikke se for meg noe mer strandliv i bikini i allefall! Ikke morro når man er 20 år å ha det sånn! Skal nok nevne for legen min hva jeg tenker om dette.. viste ikke at det fantes behandling jeg. Det er sånn at jeg gruer meg til å se hvordan magen blir når lillegutt kommer ut...

Skrevet

jeg fikk strekkmerker da jeg var gravid første gang, de var knall røde og noen lilla men de blekner med tiden!

og viss laser behandling bare gjør strekkmerkene lyse så er det neimen ikke vært det,mener jeg da de bler lyse etter hvert av seg selv...

mine viste ikke (viss du ikke visste at jeg hadde strekkmerker da selvfølgelig) før jeg nå ble gravid igjen...

Skrevet

Det er da ikke verre for deg som er tyve å få strekkmerker enn for oss som har passert tredve???? man slutter liksom ikke å gå på stranda og bade og sole seg fordet. Jeg har masse på magen, men ikke på låra og puppa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...