Ruttitutt :-) Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg hadde el på onsdage tror jeg, jeg testet ikke for skulle egentlig ikke ha el før nå til tirsdagen. Men jeg hadde veldig vondt i sida som jeg bruker å ha, og el-slim så er 99 % sikker på at det var el. Men nå har jeg da tatt el-tester bare for å være sikker i tilfellet jeg tok feil på onsdagen, men da jeg tar de testene nå så blir de positive etter ca 4 min, skal ikke se på de etter 5 min og det gjør jeg ikke. Det vil si, streken er kanskje en smule mindre enn test-streken men det er minimalt. Så hva skal jeg tro nå? Jeg fikk mensen for litt over 1 uke siden men da var den en uke for sein pga en tidlig sa, så hadde jeg el på onsdagens å stemmer det med slik det skulle ha vært, men hvis ikke så skal jeg ha el på tirsdagen...men nå har jeg fått så godt som positive tester i ca 1,5 døgn og så lenge bruker jeg ikke å få det.
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Sikker på at du hadde eggløsning da du trodde? Mange får jo slimdagene i forkan av eggløsning. Og i forhold til smerter kan man ikke fastslå nøyaktig NÅR eggløsningen er På pernille.info står det: Mange får smerter i nedre del av magen i forbindelse med eggløsningen. Det er helt normalt og ufarlig. Dessverre er ikke disse smertene noen garanti for at man virkelig har eggløsning, og man kan heller ikke fastslå nøyaktig tidspunkt for eggløsning ut fra smerter. Dette fordi: Noen har smerter mens eggmodningen i forkant av eggløsningen foregår, fordi de stadig større eggposene tar opp plass på eggstokken og i buken. Noen får smerter av at egget/eggene brister seg gjennom eggstokkveggen. Noen får smerter etter at eggløsningen er overstått. Dette kan komme av to årsaker: den sprukne eggposen lekker ut blod og væske ut i bukhulen, og det virker irriterende på bukhinnen egglederne trekker seg rytmisk sammen for å hjelpe egget på vei inn mot livmoren Noen har smerter på alle de tre nevnte stadiene under eggløsningen.
Ruttitutt :-) Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 De smertene jeg har bruker jeg alltid å ha dagen eter positiv el-test, da den har blitt negativ igjen. Så er den dagen egget løsner som jeg ahr vondt. har hatt det i alle år så vet at det er da. Men er jo så rart at testene ikke er helt negative, for det bruker de å være... Får bare fortsette å teste og hoppe i høyet. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå