Gå til innhold

Hvor har du barnet på dagen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du babyen i armkroken, vippestol, lekegrind etc?

her i huset ligger han mye på sofaen ved siden av meg, ellers så er han i vippestolen sin, og koser seg......virker ikke som han liker og være i armkroken og kose liksom.........han er 7 uker nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I lekegrinda, på sofaen ved siden av meg, på fanget, i vippestolen.

Skrevet

Mest på lekematta, i vogna og på fanget mitt.

Litt i vippestolen.

Skrevet

SMåen ligger stort sett alltid på gulvet, noen ganger bærer jeg han eller så sitter han på fanget, men han eier ikke ro i kroppen, så blir en kjapp kos så vil han tilbake på gulvet.

Tilbringer og en del tid i vogna.

Skrevet

vippestolen sitter han litt i, så har han en sånn vippehuske som han liker å sitte i... ellers ligger han litt under babygymmen og kikker på den og så sitter han en del på fanget...:) formiddagsluren tar han i vogna:)

Skrevet

Her ligger han mesteparten av dagen i lekegrinda (er 5uker gammel). Sover mye der, men ligger også å kikker på uroen over seg og prater til bamsen sin :)

Ellers så er det nå noen trilleturer i vogna, og så litt kos på fanget mitt etter han har fått pupp.

Veldig greit med lekegrind når man har hund, fordi da er jeg sikker på at hunden ikke får tak i lillegutt. Så da kan jeg gå rundt og gjøre andre ting, å slipper å sitte å passe på hele tiden :D

Skrevet

Sover mye i vogna på verandaen på formiddag og ettermiddag. Ellers triller vi også en del tur. han er 9 uker.

Skrevet

Hun er mye på gulvet og utforsker leker, kroppen sin, hybelkaniner, klesstativ og stolbein. =) Er litt på fanget og koser, også har vi akkurat hengt opp hoppetussa i taket. Den var kul! Sover et par dupper i vogna si, og er der når vi er på tur. Sutrer hun veldig på tur så blir hun bært i sjalet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...