Gå til innhold

bruker dere alle sammen slik sengebeskyttelse til babyn ?? til sprinkelsenga altså ...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi har brukt det til begge jentene slik at de ikke skal få vondt i hodet når de sover å dunker hodet i sidene. (viltre jenter som aldri har ligget stille i sengen hehe). Men vær obs på å ta den vekk fort som f.... når de reiser seg opp. Da kan de nemlig trakke oppå den å klare dra seg over kanten. IKKE bra!!!

Skrevet

Han er 11 mnd og bruker det fortsatt

Skrevet

har kjøpt en .. som er kjempefin men som går litt over kanten .... :(

Skrevet

ja, har brukt det så lenge de bruker sprinkelseng. Den hinder at de stanger hodet i sprinklene samt at smokken ikke faller på gulvet!

Min sengebeskytter er myk, så det er ingen psoblem å ha den selv om de skulle reise seg! Den bygger ikke opp noe, så de kan ikke bruke den til å klatre på!

Skrevet

Vi bruker sengebeskyttelsen enda og han er 17 mnd. Vår går litt oppover og har aldri hatt noe problem med den. (Han reiser seg i senga).

Skrevet

glemte og si at den er sengebeskyttelsen er myk.

Skrevet

Jeg har også sprinkelbeskytter.Gjør sengen mye lunere for babyen også.Kunne ikke tenke meg å ikke ha det....

Skrevet

hadde det så lenge han lå i springelsenga vi.han klemte seg som regle oppi det ene hjørnet å da var det litt mykere til panna med sprinkel beskytteren.han lå å kosa nesa borti den også.du får det på ikea til en veldig billig penge

Skrevet

Jepp. Gjør vel ingenting om den går over kanten? :-)

Skrevet

Jeg har ikke hatt sengebeskyttelse... Har brukt sprinkelsenga siden småen var 2 mnd (sovested på dagtid frem til han var 5 mnd) og ikke hatt behov for det....

Han er nå 18mnd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...