Enliiitentil? Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Vurderer å skaffe oss en stasjonsvogn, men merke aner vi ikke!
*Rutletutt* Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Vi har en 2005-modell Audi A4 1,9tdi stasjonsvogn. Er veldig fornøyd med den, veldig god kjørecomfort og alt av utstyr + skinnseter (et MUST når en har små barn, he he) - kunne vært litt større i baksetet, men vi har ikke planer om flere enn 2 barn, så for oss går det helt fint;o)
mammamamut Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Ingenting slår VOLVO da!!! Vi har en 850 stasjonsvogn, men når i skal oppgradere blir det en av de nye stasjonsvognene der ja! Bra og sikre biler med stor plass både i bagasjerom og inni bilen!
Joda, jeg vet best! Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Vi har en Opel Omega stv. Det er vel den med størst plass som stasjonsvogn. Vi er veldig fornøyd med den, god plass både foran og i baksetet, i tillegg til god bagasjeplass. Det med skinnseter er jeg ikke enig i. Man trenger ikke det med barn. Vi har aldri hatt det, og kommer ikke til å ha det heller. Hvorfor skal vi det? Ungene MÅ ikke spise i bilen. Og på lange turer, så stopper vi å har pauser vi.
*Rutletutt* Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Nei, hver sin lyst...jeg syns det er et must, jeg da;o) Det blir i allefall skittent i vår bil med to små og da er det greit å bare vaske setene med en fuktig klut så de blir rene igjen....men hvis dere klarer dere uten, så flott for dere;o)
klg,2 boys now:) Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 kommer nok ingen andre merker enn audi her i gården.å må si meg veldig enig i det med skinnseter i bil,er ett must.mener jeg.gjelder ikke bare mat spising.synes det er fantastisk. hvilke kriterier er dere ut etter?motor?størresle??
Marolla Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Vi har en nissan primera stasjonsvogn. Er stort sett fornøyd bortsett fra at det er bensinbil. Vil ha en dieselbil.
Enliiitentil? Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2007 Takk for svar! Vi er ute etter en som er god å kjøre, motor på ca 1.6-1.8, lite bensinforbruk og billige deler på verksted! Ikke for dyr bil heller...
klg,2 boys now:) Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 ville evt kjøpt en toyota av noe slag.driftsikre biler og billige i drift.går jo aldri sund,kjempe greit hvis dere ikke har muligheten til å mekke selv.se etter en avensis evt,de er fine god plass.
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Vi har to passat stasjonsvogner og er kjempe fornøyd. Har aldri vært noe tullmed de. Kan anbefales på det sterkeste, billig i bruk og driftsikkere biler. Skal selge den ene nå,men tror det blir passat igjen:o)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 må igjen si ford mondeo...... er kjempe fornøyd, og de har faktisk større plass en volvo..... jeg er ihvertfall storfornøyd.... den nyeste mondeon har kommer kjempe bra ut i tester..... 3 voksne menn hadde sitti i baksete på den, og hadde fortsatt god plass... noen kjøreskolelærere hadde og prøvd den, (kan hende det var de samme) men de hadde sagt den var den ultimate familiebil.... ) men reklame er reklame da.. ) ellers må jeg si toyota avensis ser ålreit ut....
Linda-Kristin=) Skrevet 21. oktober 2007 #12 Skrevet 21. oktober 2007 har ww passat 2000 mod. stasjonsvogn og er veldig fornøyd med den!
Honningmelon Skrevet 21. oktober 2007 #13 Skrevet 21. oktober 2007 Vi har en Opel Vectra stasjonsvogn, og er vel delvis fornøyd. Jeg kunne tenkt meg bedre plass, for jeg syns det blir trangt med bakovervendt sete. Også er det mye mer reparasjoner på den enn Toyotaen som vi hadde.
Nicita73 Skrevet 21. oktober 2007 #14 Skrevet 21. oktober 2007 Ta en titt på Ford Focus stasjonsvogn, har en -01 modell som jeg er kjempefornøyd med. God plass til sete,god baggasjeplass, ikke så alt for høy i pris(i forhold til Audi, Passat, Toyota, jeg sjekket ut de også den gang jeg skulle kjøpe)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 21. oktober 2007 #15 Skrevet 21. oktober 2007 Vi kjører akkurat nå Honda Accord Tourer (stasjonsvogn), god plass både foran, i baksetet og i bagasjerommet. Vi har diesel 2,2 l som bruker ca 0,6 på milen og sprek som bare det:) Veldig driftsikker bil, så godt som ingen reklamasjoner på de. Vi har vanligvis den nye CRV'en og jeg liker nå SUV'er best, men den andre er absolutt ett bra alternativ til stasjonsvogn. Se www.honda.no, de er ikke så dyre heller og har veldig pene linjer.
Mille** Skrevet 21. oktober 2007 #16 Skrevet 21. oktober 2007 Vi har passat stasjonsvogn 2007 modell, er vår tredje passat så vi er veldig fornøyd. )
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 21. oktober 2007 #17 Skrevet 21. oktober 2007 vi har opel zafira og er kjempe fornøyd! kjempegod plass, inni og bak, med mindre man tar frem de siste setene, da er det ikke blass til så mye bak, men det er så sjeldent vi har bruk for 7 seter
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. oktober 2007 #18 Skrevet 21. oktober 2007 Vi har 2001 modell Saab 9.5 stv, med 2.5 motor - noe særlig mindre kan man ikke ha med stor tung bil, da drar den dårlig.. ) kjempe fornøyd med den, hadde volvo 850 før - og skal vi ha ny bil igjen blir det enten Volvo eller Saab, biler lagd for norske vintere.. God plass foran, god plass i baksete og god plass i bagasjerommet. Mine foreldre ha Opel Omega, den ha større plass i bagasjen - men da er det dårlig plass til beina i baksete hvis det sitter noen med lange bein både foran og bak..
Mamma til verdens beste barn Skrevet 21. oktober 2007 #19 Skrevet 21. oktober 2007 Enig at Saaben er super:) Vi hadde 95'en i mange år og er en av de fineste bilene jeg vet om:)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 21. oktober 2007 #20 Skrevet 21. oktober 2007 Har Volvo 850 (men skal selge denne pga ett for lite sete... ;0) Er kjempeførnøyd med volvo'n: INGEN minus, bare godt å si om den! Har lagt den ut på Zett.no! Vi har kjøpt en Chrysler Grand Voyager, 2001 mod, og så langt er vi kjempefornøyd med den også. Selv med alle 7 setene i bruk, er det god plass til barnevogn, bagger etc i baggasjerommet. Kjemperomslig bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå