Hege & lille Hannah <3 Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Siden igår har jeg hatt disse stikkende, skikkelig vonde smertene heeelt nederst i magen. Kjennes ut som det skjer noe rett innenfor åpninga der nede liksom... Det kjennes ikke ut som spark, men jeg vet ikke.. Kan det være hodet som festes eller? Sikkert et dumt spørsmål, men har jo aldri opplevd dette før, så da må jeg bare spørre
carina og *jentegullet* Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 samme her..hvor langt er du på vei???jeg lurer på om hodet er festet....
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er 30+4 du da?
Niem og Patrick Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har samme smertene.. Lurer på hva det kan være.. Vurderer å ringe føden bare for å sjekke hva det er.. Er førstegangsfødende, så jeg aner jo ingenting =/
Micha.. Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 jeg har det også.. lurer på om det kan være livmorhalsen som "jobber" med å bli kortere.... jordmor sa noe sånt..
carina og *jentegullet* Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 jeg er 31+0...jeg er sjekket mot uvi og d har jeg ikke....kan nok være livmorhalsen/munnen ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå