Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 babyen skulle være dødfødt?Noen som vet?
ElinSM Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Man beholder den uansett. Man har som regel brukt pengene til mye baby-utstyr. Og det meste kjøpes inn før fødsel. Man får ikke noe krav om å betale den tilbake.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Jøss, det der var da et makabert spørsmål....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Åssen skal man vite det uten og spørre noen! Litt makabert,men må jo spørre en plass da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå