blimbaby Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Har ei GT safarivogn kjøpt i mai2005 som jeg MÅ bli kvitt. Har noen utseendemessige skader, men er helt i orden og kjempegod vogn å trille... Må selge den fordi jeg ikke har tørr oppbevaringsplass til vinteren, og vogna er ikke i bruk lengre.. Har også softbag og regntrekk som kan følge med.. Send pm dersom noen er interessert!!!
Skogro Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Ja er interressert i vogna di, men vet ikke hvordan jeg sender pm..... Jeg kan legge igjen en epost adr hvis du ikke får solgt den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå