Bdancer Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Blodtrykket har steget litt (men er enda innenfor normalen), og jeg har veldig mye vann i kroppen. klør i hendene. Hadde ikke noe eggehvite i urinen sist test... men jordmor sa jeg burde følges opp med tanke på svzangerskapsforgiftning,,, Hvis jeg får det...hva skjer da? Er i uke 35 nå
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Du holdes under oppsikt, skal holde deg i ro, og om svært alvorlig sv.forgitn, settes fødsel i gang.
Kjukka Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Hvis det blir veldig alvorlig, så tar de ungen med keisersnitt....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Jordmoren min sa at vist jeg fikk kløe i hendene og under fotbladene skulle jeg gi beskjed fordi da va dei obs på at leveren min ikkje kvittet seg med alle avfallstoffene som den burde.dette var vist ett typisk tegn på det.
Bdancer Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2007 har legetime i morgen... får si i fra om det da!'¨ men setter de i gang enda jeg ikke er "innenfor termintiden"?
bomper`n Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 de setter nok ikke igang noe før det er helt nødvendig iht din eller babyens tilstand. jeg hadde svangerskapsforgiftning med 1. mann. hadde alle symtomer. gikk til undersøklse ofte, på det meste var jeg på sykhuset 4 ganger om dagen for og måle blodtrykk og ta blodprøve ( forde jeg bor så nære ellers hadde jeg mått ligge der) alt gikk bra og fødselen startet av seg selv 2 dager over ul termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå