Gå til innhold

Krever jeg for mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min synes at siden jeg har mammapemisjon, skal jeg passe barnet, vaske, rydde og lage mat, han lager mat noen ganger. Han synes at jeg krever for mye når jeg sier at jeg vil gå tur sammen med han, barnevogna og hunden som en familie og ha hjelp med å holde det ryddig, som å plukke bort etter seg o.l.

Er jeg helt blind og ikke ser at jeg krever for mye?

Vil gjerne ha deres meninger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo. du er da ikke hushjelpen hans heller da!

han burde da i det minste rydde etter seg selv! mannfolk!!

Skrevet

Nei,det er da ikke å kreve mye at han hjelper til å holde det ryddig hjemme og gå en liten tur!!

Det er jo en fin måte å tilbringe tid sammen med familien på,istede for å sitte forran tv`n!

Skrevet

Dummeste jeg har hørt. Han skal vel bidra i familielivet han også?

Hva skal du ellers med han, hvis du skal gjøre alt? Skal han kun være en spermgiver? ;o)

Da vil jeg tippe at de fleste damene hadde klart seg best uten en gretten gubben som forventer at middagen og tøflene står klar når han kommer hjem fra jobben.

Hvor gammel er babyen din?

Skrevet

Jeg syns slettes ikke at du krever for mye. Dere er jo flere som bor i samme hus, og dere må dele på oppgavene, sel om du har permisjon og han er på jobb.. Det krever faktisk mye å være hjemme med et barn også..

Syns det er pussig at han ikke vil være med ut å gå.. Det er jo koselig å gjøre noe som en amilie, og hvis han ser på det som et strev, så er det han det er noe galt med.. Unnskyld, er ikke meningen å hisse meg opp, men blir litt ivrig her nå..

Her i huset er det f.eks mannen som tar ut av oppvaskmaskinen.. (selv om jeg gjør det en gang i blant) og han bruker å støvsuge her og der når han føler for det. Men jeg syns ikke at det er rett at du skal syelle alt i hus og hjem..

Det var min mening:)

Skrevet

Noen menn skjønner faktisk ikke at det til tider er en fulltidsjobb å gå hjemme med baby! Jeg synes faktisk selv det er lettere å være på jobb enn å være hemme med en krevende baby! Misforstå meg rett, jeg koser meg hjemme, men på jobb kan man i allefall gå på do når en vil uten forstyrrelse, ta seg et 5 min når det passer osv...

Dette skjønnte mannen den dagen han skulle ha permisjon og jeg var på jobb. Da fikk pipa en annen låt!

Så nei, jeg synes ikke du er urimelig eller krever for mye!

Skrevet

Enig med Knætta! La han være alene med babyen så får nok pipa en annen låt, for jeg tror ikke han skjønner HVOR mye jobb det er det du listet opp. Og hvor mye energi en liten knøtt kan suge ut av mødre. Det er jo sagt at det er verdens tøffeste jobb å være mor, og jeg er enig i den altså. Er mindre slitsomt å jobbe 100%, enn å være hjemme med barn!

Skrevet

Nei,vettu hva nå satt jeg pepper kaka i halsen!!Hosk og hark...Det er det værste jeg har hørt.Hva tror din mann du er??Vaskekjerring eller hushjelp! FYSJ

Jeg tror du må riste mannen din litt jeg og klapse han i bakhodet for det der ville i hvertfall ikke jeg funnet meg i!!!!

Selv om du er hjemme skal man pinadø dele på oppgavene altså...

Greit at kanskje han synes at du skal holde huset i stand slik at han ikke kommer hjem til et bomba område hver dag,det skjønner jeg..

Men man er søren me 2 om dette!!

Gi mannen din et spark i ræva fra meg og hal han opp av sofaen for en søndags tur har dere alle godt av:)

Eller prøv motsatt psykologi,ikke gjør en dritt i huset til det begynner og plage han;)

Det gjorde jeg på mannen min for et år siden da han begynte og finne det for godt at huset var alltid ryddig...(jeg gjorde ikke noe anet om og rydde hele dagen)

Fysj og det så ut i huset...da skjønte han at han også skulle delta litt:)

Skrevet

Desverre so finnest det noe mannfolk av dette slaget, Men helt ærleg so trur jeg det at de ikke vet at dette er litt for "gammeldags" alt etter hva de er vant til fra sin barndom. Jeg gjør 95% av alt husarbeid og da har jeg 2 jobber på ca 60 % stilling til sammen ,kommer hjem til 3 barn. Jeg gidder ikke å mase mer om det, han er en snill og grei og veldig omtenksom kar uansett :o) En super pappa for sine små :o)

Men til ditt spm : nei jeg synest ikke du krever for masse,overhodet ikke. Men jeg gadd ikke mase mer om det ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...