*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Oppdaget plutselig at det har vært mus og spist på setet etter eldstejenta, ett Besafe isi comfort sete... Musa har spist på den stroppen som skal mellom beina, ikke helt igjennom, men fått rufset opp og spist litt i kanten (så sømmen og litt til er borte). Hva ville dere gjort? Brukt setet eller kjøpt nytt? Blir evt til minstejenta som nå er 6 mnd, så er jo ei lita stund til da, heldigvis.
Kristine :-) Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Ville nok kjøpt nytt. Hadde ikke tatt sjansen på det,
RajaPia Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Enig med Klompen og lompen. Styrken i stroppen er redusert, og itilfelle ulykke.....
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 Er det jeg er litt skeptisk til også, vet liksom ikke hvor trygt det er å bruke det når det er "sår" i stoffet til beltet. Kjente jeg ble skikkelig sur og forbanna nå, vi har aldri hatt mus i boden før. Tør ikke tenke på alt det andre som ligger der av scooterklær osv... Faens greier altså.
Temmelig hemmelig Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Ville kjøpt nytt, men sjekk med forsikringsselskapet om dere har noen forsikringer som dekker det. Jeg hadde en jaktdress som det var blitt laget vepsebol inni så foret var ødelagt. Fikk det igjen på forsikringen.
Nit@™ Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Hvis det er bare skrittreima, hvorfor ikke kjøpe ny sele? Det er mulig å få tak seler til de fleste seter, og mye billigere enn å kjøpe nytt sete. Ville nok ikke brukt det med ødelagt sele nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå