Gå til innhold

3,5 måneder og våkner oftere og oftere om natten!! WHY??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et innlegg for noen dager siden hvor jeg spurte om det samme. Da svarte de fleste at det var økedager. men det har vart i 3 uker nå, og hun spiser hver 3-4 time på dagen, og hver 1-1,5 time på natten. kan jo ikke være økedager da??? eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik var det her også.

Begynte å gi en flaske mme på kvelden, og det har bedret seg noe.

Skrevet

Har prøvd det og..... gir 60 ml mme på kvelden i tillegg til masse masse pupp.... men det virker ikke, har og gitt mm som jeg har pumpet...

Skrevet

Kanskje ta en prat med hs. Hun trenger kanskje mer.

Skrevet

kanskje det er lurt ja... uff synes dette er så vanskelig jeg :) kunne godt fulgt med en bruksanvisning synes jeg :)

Skrevet

Skriver et svar jeg, men dette er ikke trøstende.

Vår snuppe sov hele natten uten mat fra hun var 3 mnd. Men da vi begynte med grøt en mnd senere begynte hun å våkne igjen og ha mat. Og det har blitt værre, værre OG VÆRRE!!!! Nå kan hun våkne så mye som hvert kvarter i flere timer i løpet av natta. SLITSOMT!!! Får pupp bare 1 gang da, ellers smokk og vann. Aner ikke hva vi skal gjøre.

Skrevet

Nå har jeg snakket med helsesøster og hun sa at jeg skal gi frøken mat hver 2 time på dagen, rett før hun skal legge seg, en gang om natten og om morgenen når vi står opp. Så jeg fikk beskjed om å legge meg på sofaen noen netter og tåle skrik og ikke gi etter........ hmmm lurer på hvordan dette blir..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...