Bigga, Matta og lille banan Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hadde et innlegg for noen dager siden hvor jeg spurte om det samme. Da svarte de fleste at det var økedager. men det har vart i 3 uker nå, og hun spiser hver 3-4 time på dagen, og hver 1-1,5 time på natten. kan jo ikke være økedager da??? eller??
Marolla Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Slik var det her også. Begynte å gi en flaske mme på kvelden, og det har bedret seg noe.
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Har prøvd det og..... gir 60 ml mme på kvelden i tillegg til masse masse pupp.... men det virker ikke, har og gitt mm som jeg har pumpet...
Marolla Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Kanskje ta en prat med hs. Hun trenger kanskje mer.
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 kanskje det er lurt ja... uff synes dette er så vanskelig jeg kunne godt fulgt med en bruksanvisning synes jeg
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Skriver et svar jeg, men dette er ikke trøstende. Vår snuppe sov hele natten uten mat fra hun var 3 mnd. Men da vi begynte med grøt en mnd senere begynte hun å våkne igjen og ha mat. Og det har blitt værre, værre OG VÆRRE!!!! Nå kan hun våkne så mye som hvert kvarter i flere timer i løpet av natta. SLITSOMT!!! Får pupp bare 1 gang da, ellers smokk og vann. Aner ikke hva vi skal gjøre.
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2007 Nå har jeg snakket med helsesøster og hun sa at jeg skal gi frøken mat hver 2 time på dagen, rett før hun skal legge seg, en gang om natten og om morgenen når vi står opp. Så jeg fikk beskjed om å legge meg på sofaen noen netter og tåle skrik og ikke gi etter........ hmmm lurer på hvordan dette blir..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå