Marolla Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Mamma har lyst til å kjøpe et slikt ett til jenta mi. (Og beklager for at dette nok en gang er et tema..)
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 helt greit, men tror jeg ville satset på et litt bedre et. Vi har IKEA skinnet og det er jo ikke like tykt og deilig som et bedre et. Og det koster like mye. Prøvde å vaske det nå for det luktet så ille sau:) og det ble veldig stivt etterpå.
Løvemamma til 2 prinser c",) Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 skal du ha det til å ligge på på gulvet eller?Jeg har et sånt skinn, og kjøpte det i utgangspunktet ikke med tanke på at prinsen skulle bruke det.Men nå ligger han og leker på det på gulvet, og han synes nok det er veldig behagelig å ligge på.Men dette skinnet er langhåret og egner seg ikke så bra til mageligging eller soving synes jeg.Blir mye hår i munnen og han drar lett av pelsen. Hvis det er soveskinn du vil ha, ville jeg heller gått for korthåret lammeskinn fra feks Jysk,den har jeg og er kjempefornøyd! Håper dette hjalp deg litt på vei;)
Babyluren Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Hei. Jeg har et Luddeskinn som nå begynner å dra litt på årene. Ville nok ikke brukt det til baby, for det er langhåret og loer en del, Ikke holder det seg så fint lenge heller, det tover litt. Men det er deilig å sitte på eller slenge foran peisen. (Da kommer kattskinnet med en gang i alle fall.)
Marolla Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2007 var meningen å ha det vogna. Kanskj jeg skal ta emg en tur på jysk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå