Gå til innhold

Pinnekjøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julen nærmer seg. (er vel en stund til den enda da men:D )

Jeg elsker pinnekjøtt og spiser meg i hjel på det på julaften.

Men jeg er litt mer skeptisk i år, skal selvfølgelig spise det, men det er utrolig salt. Det er vel ikke så bra for den lille med for mye salt.....

Dere andre pinnekjøtt spisere, spiser dere det dere vil ha, eller begrenser dere dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok ikke du skal tenke på det engang..;) spis så masse pinnekjøtt du vil..;)

er noe annet neste jul og babyen helst vil smake på pinnekjøttet..;)

jeg skal i alelfall kose meg masse med pinnekjøtt.. gleder meg allerede til julebordet ..;) mmmmm....

Skrevet

kos deg med pinnekjøtt men hold deg vekk fra akevitten...;)heheh!

Skrevet

hihi.. enig der ja.. ingen akevitt nei.. og det kan vi jo være glad for at vi slipper..;)

Skrevet

skal kose meg med pinnekjøtt både neste helg og julaften jeg, og da skal jeg spise så mye at jeg ikke klarer å reise meg fra sofaen etterpå :) Er ikke bra med mye salt nei, men en gang i blant går fint!

Skrevet

bare være forsiktig med kålrabistappe, husker ikke hvorfor, men skal vist være forsiktig

Skrevet

ja,den gir deg masse luft i magen;)hehhe!

Skrevet

kålerabistappen er nok heller når man ammer.. for er ikke allltid babyen tåler kål.. men snuppa her tålte det helt fint når jeg ammet henne.. men fåreikål derimot.. stakkars liten...og jeg som ikke spiste kålet engang

Skrevet

Åh, så jeg gleder meg til jul! Mmmm, pinnekjøtt og svineribbe (ja, jeg er sunnmøring, og der er det ikke nok med en type julemiddag...)

Gleder meg sånn!!

Skrevet

Åååå, jeg gleder meg sånn til pinnekjøtt!!!!

Vi skal feire jul hos svigers i år, så får ikke pinnekjøtt på julaften.

Men mamma skal ordne en førjulsmiddag til oss, mmmmmmmm!!!

Skrevet

Pinnekjøttet gleder vi oss enormt til!!! Er jo ikke bra med så mye salt mat, men så er det jo bare en gang i året at jeg spiser det..Drikk mye vann etterpå, så får du "tømt" kroppen for litt av saltet..Kan evt spise en grapfrukt, det skal være bra hvis man får mye vann i kroppen etter saltholdig mat..-men, det skal man heller ikke spise for mye av.

Jeg skal i alle fall koooose meg med pinnekjøttet:-)

Skrevet

Gleder meg masse til julaften og pinnekjøtt. Kommer nok til å spise det som vanlig ja. En gang i året må vel det gå greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...