Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Er det vanlig å begynne å lekke melk 8 uker før termin?? Ikke mye, men d ble flekk i bh'en og kan klemme ut en dråpe eller to...
*1+1=2 små* Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 hvis det er farlig så sliter jeg:P har lekket melk siden en gang mellom 22. og 25. uke(husker ikke) JM sa at det ikke var no problem bare ikke stimulere for mye fordi da blir det jo bare mer og mer
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Er nok ikke så unormalt, det. Men ikke driv å klem for å stimulere. Da øker produksjonen og du blir plaget med lekking før babyen kommer.
Vickikva Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er 28+5 og jeg begynte å lekke for akkurat en uke siden. Det er ikke farlig:) Viser jo i hvert fall at ting fungerer=)
Knøttefrøken Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 jeg har hatt denne "melka" jeg også, helt siden uke 22 eller noe.... Da vet jeg hvertfall at ting funker da... og at jeg forhåpentligvis kan amme senere
majsenna™ Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Har ligget med Bh og ammeinnlegg i ull siden uke 14, så jeg er helt klar for å si det sånn. Jordmor sa at jeg kunne begynne å pumpe meg og fryse ned melk siden den holdt seg 3 mnd i fryseren. Kan jo hende jeg blir skikkelig sår den første måneden, og da er det grait å ha et lager i reserve
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Lurer på hvor dere har det fra at ting fungerer bare fordi dere lekker mens dere er gravide? Jeg lakk "noe" da jeg var gravid sist fra uke 25 men fikk ikke noe melk før 4 dager etter fødsel likevel.
*lillegulle des 07* Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Lekker melk her og. Har gjordt det siden uke 26, er i uke 29 no. Dette er vist helt vanlig. Men ikke klem eller stimuler frem melken. Var vist vanlig å lekke når men feks tenker på babyn, hører barnegråt eller kjøper baby ting
smackazz Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 her lekket det melk siden uke 25..er i uke 38 nå, og det blir bare verre og verre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå