storebror og junibaby=) Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11413782 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11377860 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11368301
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 fikk ikke opp den i midten jeg. men synes nå de to andre så fine ut begge to..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Den første.. Anbefaler ikke vendbart håndtak på Simo, da det er en del som lett blir ødelagt og da ender du opp med å ikke kunne slå sammen vogna!
Marolla Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg fikk ikke opp den i midten, men av de to jeg så, så hadde jeg tatt den første.
storebror og junibaby=) Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11377860 se om den virker her da...
## lille blomst ## Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Fikk opp den midterste på den siste linken. Jeg ville tatt den øverste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå