Gå til innhold

Noen andre med menslignende smerter nederst i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om dette er normalt. Har problemer med magen ellers også, men har det siste døgnet hatt vondt i magen på en slik måte at det har forstyrret nattesøvnen. Bør jeg komme meg til legen? Jeg er bare i uke 22...

håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg er 21 uker på vei og har vært plaget med det samme i det siste. Lurer også på hva det er. Etter det jeg har lest her og andre steder på nettet, så er det kynnere, rett og slett. Livmora trener til fødselen.... men spør legen hvis det plager deg til de grader ( nattevåk) - SÅ ille har ikke jeg hatt det, og det kommer og går, er ikke konstant.

Husk at det er bedre å spørre lege én gang for mye, enn én gang for lite...men det høres ut som du har kynnere.

Skrevet

Hadde masse av det til og beg med..da er det livmoren som strekker seg..

Men jeg sier som rosemor..ta heller og spør;-)

Skrevet

Jeg har hatt/har menssmerter, og jordmor sier jeg skal ta det med ro! Hun likte ikke det noe særlig skjønnte jeg....Ble bedre når jeg reduserte jobbinga til 50%. Fikk beskjed om at jeg skulle redusere enda mere hvis det kom til bake. Er nå i uke 28

Skrevet

Takk for svar. Tror nok det kan skyldes stress ja. Jeg skal på ny ul på onsdag, tenker jeg hører med jordmor da hvis det ikke har blitt verre til da.

Skrevet

Takk for svar. Har problem-mage til vanlig så det er ofte litt vanskelig å skille det ene fra det andre innimellom.Tenker jeg skal prøve å roe ned litt så kanskje det går over:)Er noen av dere plaget med stikkinger nederst i magen, ned mot lysken?Det er akkurat som om det forverres når jeg er sliten, eller stresser mye..

Skrevet

Høres ut som bekkenløsning. Fra uke 20 hadde jeg liknende. Også så vondt at det plaget meg om natten og at jeg måtte holde sengen på dagtid. Var inn og ut av Ullevål og de tok all verdens prøver og fant ingenting. Helt til en jordmor mente det var bekkenløsning foran i symfysen. Nå er jeg helt i ro, og smertene kommer bare tilbake når jeg ikke klarer det. Lykke til!

Skrevet

Uff, da er det visst på tide for meg å roe ned. Kjente det godt med mensenlignende smerter og smerter nederst i ryggen som stråler nedover i beina. Like greit å sykemelde seg fra den ekstra jobben jeg har i tillegg til hovedjobben. Burde vel ikke være noe problem å få sykemelding hvis jeg beskriver det. Roer seg når jeg holder meg i ro og stresser ned så det forklarer en del hvordan jeg har hatt det i det siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...