3b@rnsmor-30* Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 fra kl 16 her i byen i hvertfall...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Okei.. Får se om de kommer før vi skal dra da gitt.. Takk =)
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 vi skl være i bursdag kl 16 i dag.. så vi rekker det nok ikke.. tviler på at de kommer etter kl 19 liksom,.... jeg lurte på å legge litt penger i en konvolutt og teipe på døra jeg da... hehe.. men sjansen er jo at de tar dem i lomma da... men får ta med litt i bursdag, i tilfelle de kommer der mens vi er der.. også er det helt sikkert ett telefonnr man kan ringe for å gi penger til aksjonen..
*Rutletutt* Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Mamma skal gå med bøsse og de skulle hente bøssene kl 15. Har det ikke pleid å være sånn at man får en sånn giro på døren man kan betale hvis man vil støtte og ikke er hjemme? Det er jo tlf-nr en kan ringe, ja. Ellers kommer de sikkert på døren der dere skal i besøk, så da kan dere jo gi der:o)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 hvor mye er det vanlig å gi da? er helt fersk på dette området merker jeg... har stortsett vært noen andre i huset som har tatt seg av dette...... *flaut*
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Man gir akkurat så mye man vil eller har råd til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå