Gå til innhold

Når sluttet dere å amme om natten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sluttet å amme om natten da han var ca 8 uker...det var fordi han la veldig godt på seg,så det gjorde ingenting- pluss at vi skulle prøve få han til å sove natten igjennom. nå sover han fra ca 22 til 05...

Skrevet

Vi har nettopp slutta, og nå er snuska 11 uker. Hun bare begynte å sove gjennom hele natta, det var ikke noe jeg la opp til. Hun sover nå fra ca kl 22 til kl 06/07. Veldig behagelig. :)

Skrevet

Med førstemann prøvde vi å kutte ut fra syvmnd alderen, men var nok ikke helt slutt før han var ca 14 mnd.. sukk det var noen slitsomme mnd'er

Denne er kun 3 mnd så jeg regner med at jeg må holde på en stund til ja..

Skrevet

Sluttet når hun var 7-8 uker.

Nå sover hun fra ca kl 19 og våkner alt mellom kl. 05-08.

Skrevet

Eldstemann var vel ca 6 mnd, da avvendte vi ham, mellomste ble egentlig avvendt da han var ca 7 mnd, men så begynte han å våkne tidligere og tidligere og pupp fik ham til så sovne igjen så vips natteammet jeg ( i 5 tiden om morningen da) til han ble ca 9 mnd, da gikk det seg til av seg selv. Mini er 4,5 mnd og han nattammes ofte fortsatt, men har planer om å avenne ham om ikke så altfor lenge, han spiser ikke noe særlig likevel, er mest kos merker jeg og da er det ikke nødvendig å gi ham mat synes jeg.

Skrevet

hvordan gjør dere det???lille pusen min er 5,5 mnd gammel,på dagen spiser hun ca 3 ganger,men med en gang vi legger henne for kvelden,våkner hun hver 2 time,så etter 12(når jeg har lagt meg)spiser hun minst 7 ganger til hun våkner,og det er ikke for kosen sin del,hun tømmer hele puppen....hun har holdt på i kanskje 1 mnd nu,begynner å bli småslitsomt.....please,RÅÅÅD?????????

Skrevet

Har ikke ammet om natten.. Eller.. muligens en av de første dagene, men ikke sånn fast..

Snuppa sov hele tiden pga. gulsott og da hun ble bedre fortsatte hun å sove hele natten.

Skrevet

Spiser hun bare 3 gange på dagen?

Gi henne mat oftere på dagen.

Lillemor her spiser sikkert 5-7 ganger på dagen og ingenting om natten..

Skrevet

hun er forresten snart 5 mnd.

Skrevet

1 mann sluttet da jeg kuttet ut puppen helt når han var 14 mnd.. nr 2 er bare 3 mnd ennå så blir vell holdanes på ei stund til..håper han sover igjennom natten før han blir så stor som storebror da...

Skrevet

snuppa sluttet selv når hun var nesten 5 mnd. Det var etter vi hadde begynt med litt grøt på kvelden.

Skrevet

Sluttet av seg selv for noen uker siden, da han var 7 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...