ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 jaja, vet de ikke er poppis mer.. Men hvordan er de i størrelsen. Bruker størrelse 38-40 til vanlig, hva må jeg bestille meg da? De har bra 25-31, for lite for meg da elr? *heeeelt blank*
snartmammapåny Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Om du bestiller på nettet så må du være obs for fake bukser, florerer med fake backham bukser der ute... Aner ikke noe om størrelser da...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Regner med den er fake for det er på qxl og jeg gav bud nå på 120 kr
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 De er store i størrelsen. Har hatt ei ekte RR bukse som jeg bestillte fra en forhandler i USA, Designbystephanie tror jeg det het, og hatt fake bukser som jeg har kjøpt på Qxl, og de har alle vært store i str:o)
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Ville prøvd meg på str 29 kansje. Spør etter livvidden og mål:o)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2007 I følge det som står beskrevet der så må jeg ha 31 men...
grammatikkpolitiet Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Malin82ღDidrik07ღ Husk stor bokstav i navn, punktum ved slutt av setning og spørsmålstegn etter spørsmål. Ellers er det dårlig språk å begynne en setning med MEN.
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Kan du høre med selger om han bytter dersom den ikke passer? Mange er snille der sånn:o)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2007 øhh, vet du når jeg skriver her så driter jeg i det...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. oktober 2007 Det står at man får byttet hvis de ikke passer
AnTiLoPeSvIn Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 å kjære vene!! det er ikke mye du har å gjøre gramatikkpolitiet. Alvrolig talt skaff deg et liv! i det minste for barna dine skyld
ScaryMama Skrevet 21. oktober 2007 #12 Skrevet 21. oktober 2007 Ha ha ha, gramatikkpolitiet;) Morsomt....
ScaryMama Skrevet 21. oktober 2007 #13 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg bruker 42 til vanlig og 31 passer meg, så jeg tror kanskje at du bør ha 29.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 21. oktober 2007 Okay, må måle litt tror jeg. Har liksom litt hengemage etter 2 fødsler hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå