Gå til innhold

Disse victoria beckhambuksene


Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja, vet de ikke er poppis mer..

 

Men hvordan er de i størrelsen. Bruker størrelse 38-40 til vanlig, hva må jeg bestille meg da? De har bra 25-31, for lite for meg da elr? *heeeelt blank*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du bestiller på nettet så må du være obs for fake bukser, florerer med fake backham bukser der ute...

 

Aner ikke noe om størrelser da...;)

Skrevet

Regner med den er fake for det er på qxl og jeg gav bud nå på 120 kr

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

De er store i størrelsen. Har hatt ei ekte RR bukse som jeg bestillte fra en forhandler i USA, Designbystephanie tror jeg det het, og hatt fake bukser som jeg har kjøpt på Qxl, og de har alle vært store i str:o)

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

Ville prøvd meg på str 29 kansje. Spør etter livvidden og mål:o)

Skrevet

I følge det som står beskrevet der så må jeg ha 31 men...

Skrevet

Malin82ღDidrik07ღ

 

Husk stor bokstav i navn, punktum ved slutt av setning og spørsmålstegn etter spørsmål.

Ellers er det dårlig språk å begynne en setning med MEN.

 

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

Kan du høre med selger om han bytter dersom den ikke passer?

Mange er snille der sånn:o)

Skrevet

øhh, vet du når jeg skriver her så driter jeg i det...

Skrevet

Det står at man får byttet hvis de ikke passer

Skrevet

å kjære vene!! det er ikke mye du har å gjøre gramatikkpolitiet. Alvrolig talt skaff deg et liv! i det minste for barna dine skyld :(

Skrevet

Ha ha ha, gramatikkpolitiet;) Morsomt....

Skrevet

Jeg bruker 42 til vanlig og 31 passer meg, så jeg tror kanskje at du bør ha 29.

Skrevet

Okay, må måle litt tror jeg. Har liksom litt hengemage etter 2 fødsler hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...