Gå til innhold

hva gjør babyen deres når den er våken?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hva gjør babyen deres når den er våken? og hvor mye sover babyen deres når den er våken? min baby er 3 mnd og 1 uke på tirsdag. er ikke opptatt av leker enda. nå skal det nevnes at d har vært 3 tøffe mnd for både meg og babyen, jeg har fødselsdepresjon og babyen vår har fått for lite mat og hatt lungebetennelse. ting går mye bedre nå heldigvis. sliter med at jeg stresser i forhold til babyen, hva skal jeg gjøre når hun er våken? helt teit tanke, var ikke sånn m den første, men vet at det er depresjonen som gjør det.. klarer ikke kose meg med babyen enda. hun er våken i alle fall annenhver time gjennom hele natta, men stakkars det er ikke så rart..hun har masse mat å ta igjen pga lungebetennelsen og at hun har fått for lite mat uten at vi har visst d.når kan man liksom forvente at hun begynner å interessere seg for leker o.l.? det er vel sikkert rett rundt hjørnet? hun sover mye på dagen så hun er ei rolig tulle.

hilsen stressa mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... leit å høre at du har hatt 3 tøffe mnd... håper det går seg til for dere snart....

jeg har også stresset litt med hva jeg skal underholde gutten min med hele tiden... hehe... men de søte små har jo også godt av å ligge litt for seg selv :)

vi tuller og synger litt mens vi ligger på matte på gulvet.. så ligger han litt under babygym og uroe.. nå de siste dagene har han fått mer interesse for å holde ting selv og sutte litt på de :) han er mer fornøyd nå en han har vært før.. kan faktisk ligge litt alene og kose seg.... men han sover en god del på dagen også..... vi går ofte litt rundt i huset også å kikker rundt liksom :)

han er 3,5 mnd nå...

 

jeg er førstegangs og har nesten brukt 3 mnd på å finne roen på dette.. har ikke likt å dra ut av huset.. super stressende... først nå jeg kan sitte litt på nettet og slappe av :)

 

lykke til stressa mamma.. sender deg en goood klem :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...