afrodite79 Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hadde ikm 10 okt, fremdeles ingen tr.... Hvis syklusen min er ute å kjøre når skal jeg kunne vite om jeg skal teste??? Brenner av tester her:( Noen som sjekker livmortappen her? Hvordan er den for dere som har barn fra før rett før tr kommer? blir tullete av dette...Første dag i sist mens var jo 12 september..... Lurer på om jeg skal ta en ny test i morgen? Fikk jo barn for snart 10 mnd siden så tanta er kanskje ute å sykler, men har jo hatt 2 regelmessige sykluser... Har ikke el testet eller tempet.
ticalinda Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Ååååå, hadde jeg vært deg så hadde jeg testet så fort som mulig!!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 da er du på dag 40 i dag....hvor lang syklus har du hatt de siste mnd? det er hverfall ikke vits å teste før 3-4 dager etter ikm.hvis du begynner 3-4 dager før ikm så ryker det fort en del tester.er utrolig mange som begynner å teste tidlig,skjønner ikke helt vitsen med det. men hvis tanta ikke kommer i løpet av uken så ville jeg tatt en blodprøve. lykke til;-)
afrodite79 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 De 2 siste har vært på 28 dager.... Begynte å teste etter det. Blir skrullete av dette:(( Noen flere?? Tror ikke jeg har testet tidlig, ikke før forventet ikm i hvertfall. Noe legen kan gjøre for å stabilisere en syklus?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 er vel ikke så mye du kan gjøre på egenhånd,men mange bruker akupuntur og synes det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå