Gå til innhold

Luten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er snart på vei til Vangen og de deilige kanelbollene...

Møtes vi kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, det var en deilig tanke! Og ikke minst en tanke som skulle kunne gjennomføres en dag uten å få Sloggien i krøll - men ikke akkurat i dag, for da er jeg redd massene vil reise seg i opprør mot tyrannen, i og med at massene har blitt lovet loppemarked og ikke biltur (kjørte et stykke i går og masssene er ikke begeistret). Men om vi har det i bakhodet for kommende helger, rett og slett? Massene (4 år og svært glad i kanelboller, men også tidenes største loppemarkedfan) kan helt klart overtales!

Skrevet

Ja nå kan du angre....

Deilig gåtur med kanelboller i blikket. Litt kjølig men skjønn tur lell. På Vangen sto sauen Shaun + familie, fola fola blakken og kæmmissene, helene harefrøken (kanin) og lille kattepus å ventet på oss. Stor glede hos Flisa (og meg)

Gir deg beskjed neste gang vi skal på fottur....

PS: Lurer på om det hadde vært et genialt sted å hatt den runde bursdagen min.... Med kanefart og diverse:o)

Skrevet

Høres veldig kos ut, må definitivt fås til en annen gang - zoo og boller og hele greia. Kan du få ha dyrehagen der om du skal feire også, tro? Det kunne jo vært artig!

Yngstedamen har nå fått seg nye ski til en femtilapp, og er meget fornøyd, samt diverse My Little Pony-saker som har blitt vasket og tørket og gredd og innlemmet med sine artsfeller. Mor fikk noe enda bedre - mor har nå tidenes mest sexy støvler, svarte og knehøye og svært lekre, siden de har stretch i skaftet men ser ut som de er lær hele veien og jeg bare har sånne lekre legger. Helt ubrukte med lappen under, men kun tjue kroner. Med 8cm hel kommer jeg nesten opp i dine luftlag, vil jeg tro, du er vel noe høyere enn meg? Kan ikke love å gå til Vangen i dem, men de er geniale bar-sko.

At mannen snart må flytte for at jeg skal få plass til klær, sko og vesker tar jeg med knusende ro.

Skrevet

Vet ikke helt om jeg vil ha noen sauer i bursdagen min jeg....

God handel på loppis er undervudert av mange. Så godt at yngstedamen har fått nye venner til ponniene sine. Flisa har bare en pony og lurer fælt på hvem den skal leke med. Som en ordentlig mor bør jeg vel gjøre noe med det?

Heldiggrisen du, jeg vil også ha nye loppisstøvletter med lappen under. Men har sett meg ut noen snasne støvletter på Bianco. Mmmm....

Men bør ejg kjøpe kjole før jeg kjøper støvletter? Skal til Valdres neste helg skjønner du:o)

Skrevet

Til Valdres må du ha noe som matcher rakfisk, antakelig. Forøvrig er faktorenes orden likegyldig så lenge du har noe både øverst og nederst...

Skrevet

Da gidder jeg ikke å dra, er ikke så fan av råtten fisk....

Og gud forby, tenk om jeg får fiskeslo på støvlettene? Da hører du meg antagelig helt hjem til deg:O)

Skrevet

Sjekk menyen først, du - kan jo hende du kan påberope deg at du faster og dermed bare innta flytende. Det flyter mye bra i Valdres.

Skrevet

I will!

Mye gode druer i rødvin, er det ikke?

Skrevet

Joda. Mulig du kan få i deg både bygg og poteter også, det er jo nesten hele mathjulet.

Skrevet

Om jeg tar en Irish så er vel alt ok? (Med hensyn til mathjulet)

Da mangler jeg bare kjøtt:o)

Skrevet

Det går faktisk an å få en fantastisk (iflg mannen) PRESSET AND med vodka - man skviser rett og slett det stekte kjøttet så all kjøttsafta kommer ut, og blander med sprit - voila!

Skrevet

Det hørtes forferdelig ekkelt ut!

Har dere det ofte?

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Nei, jeg har bare hørt om det så langt, siden jeg mener det er max misbruk av kjøtt. Men det er visstnok mulig - presset and.

Ellers er jeg usigelig kvalm etter en halvkilo marsipan, underlig nok.

Skrevet

Pressa marsipan?? Marsipanvodka hørtes også litt kvalmt ut.

Jeg skal ha pinnekjøtt snart, passer det da med en presset pinne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...