Gå til innhold

Noen som vet?

dollypopp *tvillinggravid*

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner ikke kroppen min jeg...

har syklus på 24-32 dager,dvs si at jeg har el mellom dag 10 og 18.

men nå sitter jeg her med verdens ømmeste pupper.er driiiiit vonde,

og jeg skjønner ingen ting.

kom på dag 11,er på dag 13 nå.

men hvis jeg hadde el på dag 10 har jo ikke prolaktine rukket å produseres

til dag 11....

pleier å ha ømme pupper uken før ikm,men ikke så vonde som det her...

noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen forslag??

Skrevet

Vet ikke hva det kan være, jeg... Bruker du å kjenne når du har EL? Hvordan har det vært med EL.slim? Kanskje EL kom supertidlig denne gang?

Har du tatt pergo? Jeg får sinnsykt ømme pupper av det. Er så ømme at det er vondt å løfte armene...

Skrevet

ikke tatt pergo nå nei,det er mange mnd siden.

pleier vel egentlig ikke kjenne el,men hvis den har vært alt

så blir det kort syklus....hmm...

Skrevet

ingen andre som har forslag??

Skrevet

Mystisk. Noen ganger har man jo mer hormonproduksjon enn andre ganger, kanskje det er østrogenet i fb med el som gjør det sånn??

Ingen gode forslag jeg altså... alternativt en tidlig el og ømme bryst pga progesteron, men det er vel ofte også ømt i brystvortene da. Det var jo litt tidlig i syklusen til å være en evt graviditet, men men skal jo aldri si aldri.

Siste mens som normalt eller? Ikke noe kortere eller sånt?

Skrevet

den var kort også var det bare friskt blod,ikke noe rester eller sånn...æsj...hehe.

så begynner jo nesten å lure nå da...hmm...

Skrevet

Oj. Ja, skjønner at du begynner å lure litt. Man kan jo bli splitter pine hakkende gal av alle disse symptomene og tegnene som dukker opp og som man ikke skjønner bak frem på.

Vel, ingen gode tips som sagt, det er jo alltids et alt. å teste da...

Skrevet

har 0 kroner,så det er ikke et alternativ...

jeg begynte faktisk å grine i går når gubben kom borti den ene...hehe

han er sikker på at jeg er full av kreft....ikke noe særlig hysterisk nei...hehe.

Skrevet

Haha, det er liv i heimen skjønner jeg. Vel, kreft er det definitivt ikke. Moren min hadde det og det var slett ikke smertefullt - på den måten i hvert fall.

Du får kanskje henge deg på tv-aksjonen og se om du kan få samlet inn noen kroner på dørene i nabolaget? Støtt graviditetstesterne, liksom!! Lurer på hvor mye vi kunne fått inn om jeg joinet deg og vi tok noen runder på dørene hos folk.

Uff, sorry at jeg bare tøyser. Håper det fortsetter og at du kanskje muligens faktisk er blitt gravid.... man oppdager/merker det jo på de underligste måter, ingen er visst like....

Skrevet

hehe....prøver å fortelle han det men...

etter 2,5 års prøving har jeg ikke veldig troen på at jeg er gravid,

prøver bare å tenke meg hva det kan være.

kronerulling til tester ja,ha live testing ute på plassen her...hehe.

Skrevet

heheheheeee live testing, den var bra. med idol-tone eller robinson-lene som kommenterer til tv-seerne der hjemme i sofakroken. send sms for om du synes den lille streken er graviditetsmelding eller bare en skyggestrek...... vel, hvis man kunne få en garantert graviditet ved å stille opp så tror jeg nesten jeg hadde gjort det, hihi.

2,5 år, ja da skjønner jeg at man blir litt avventende. det er jo lenge... noen kunnskap om hva som forårsaker all ventetiden? regner med at du har vært i kontakt m lege og slikt.. sorry at jeg spør, er bare nysgjerring..

har prøvd i 7 mnd jeg da, ikke så fryktelig lenge men er MER enn klar... ventet lenger enn jeg ønsket , et par år lenger, med å starte prøving pga samboer med lim i handlingssenteret i hjernen. så er ganske klar for at det skal skje noe. enda han er 32 år.

Skrevet

ikke noe galt med noen av oss,så skjønner det ikke helt,

skal igang med ivf nå,begynner å spraye på fredag faktisk.

hadde vært såååå digg å få slippe!!

men nå tar jeg med meg puppene til sengs;-)

Skrevet

sender deg gjerne en test jeg:)

sånn hvis du har lyst til å teste en av de nærmeste dagene:)

bare send meg adresse og sånn på en pm:)

har så mange tester liggendes og har ikke brukt for dem før om noen uker alikevel.. også pleier jeg egentlig ikke å teste før jeg er skikkelig i tvil og det er jeg som oftest aldri.. he he.. så de blir bare liggendes her..

klem:)

Skrevet

okay, du og puppene får sove godt. lykke til med sprayinga i helgen og fremover da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...