Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hedda har lært seg å susse mamman sin! Ho er så søt, mamma blir så glad! Jeg sier "kan mamma få suss", og lager kysselyd med munnen -og så gaper ho over munnen min og susser meg! Så søt!

Og så har ho lært å klappe også denne uka, kjempestolt er ho! Og det er mamma også... flinke jenta mi!

8 1/2 måned, merker at det skjer mye nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå!!! Så søtt!!!:) Gleder meg til snuppa mi å gjør sånn!:)

Skrevet

Så søtt!!!

Det skjer masse fra 6mnd føler jeg og masse ting som gleder et mammehjerte! Jeg synes det er så morsomt at han har lært å mate mamma. Etter grøten er oppspist får han alltid øve seg med skjeen og så "mater" han mamma. Ser at han blir kjempestolt over å få det til.

Det er så utrolig stor utvikling på 6 mnd! Synes også det er stas at han er blitt så bevisst på seg selv og oss nærmeste. Spør jeg hvor pappa er så ser han på døren inn til hjemmekontoret (pappa jobber hjemme for tiden så altså på dagtid ,-) med et spent blikk. Og blir fra seg av glede når pappa kommer ut. Utrolig hvor mye glede det finnes i en liten kropp og det smitter!

Skrevet

åå - det har gutten min begynt med også, han er 7,5 mnd, og lager susselyder, og susser meg over hele ansiktet. Også synger han når jeg synger en spes sang, og danser....og vinker når vi sier hade.... Ååå er så moro altså, skjer noe nytt hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...