Joda, jeg vet best! Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg hadde keisersnitt for en måned siden, og begynte å bli bra i magen. Men plutselig begynte jeg å blø masse igjen, og jeg har kjempevondt i magen. Det er nesten så det er like vondt som det var dagen etter keisersnittet. Jeg har vondt når jeg går, og vondt når jeg skal reise meg opp. Er dette vanlig? Og er det vanlig å plutselig begynne å blø så mye, når jeg egentlig nesten hadde slutta å blø?
*ale* Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Kan det være mensen? Jeg fikk den 6 uker etter KS. Gjorde veldig vondt i arret og magen...
Joda, jeg vet best! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Det kan jo være mensen ja, for jeg hadde helt sluttet å blø i de siste dagene før. Men jeg har ikke sånn mensenvondt, jeg har vondt i magen der keisersnittet er gjort. Ikke i arret, det har grodd greit. Men inni magen er jeg øm, og det er jo mange lag som skal gro. Trodde kanskje jeg har revnet eller noe innvendig jeg, for det er kjempevondt. Men hvordan merker man om det er skjedd noe innvendig? Holder det med UL eller må de åpne for å se at alt er greit? Høres sikkert hysteriks ut her, men det er jo så vondt.
*ale* Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Det er jo en teoretisk mulighet ja. Er det så ille at du frykter noe er galt så ring legevakta og forklar, så tar de sikkert en titt på deg. Tross alt et stort inngrep, KS.
Joda, jeg vet best! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg må kanskje ringe ja. For det er vel ikke vanlig at det skal bli så vondt så lenge etterpå?
*ale* Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Nei ikke så vondt at du blir redd. Så ring du, så slipper du å lure...
Fluffymum Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Det har helt sikkert grodd innvendig, men synes du skal ringe barsel å spørre jeg, eller legevakta, så blir du kanskje beroliget. Du får jo tilbake litt følsomhet hele tiden også, nerver som gror sammen, da gjør det vondt. Har selv hatt KS, og var livredd etterpå, sykehuset jeg fødte på la meg nemlig på rom med ei som hadde revnet opp innvendig, vet ikke hvor langt etterpå men det var utrolig ekkelt. Det var utrolig dårlig gjort å sette oss på samme rom også, siden man er litt følsom sånn etterpå..
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 jeg hadde keisersnitt for fem mnd siden.. hadde aldri noe særlig vondt men; da jeg fikk mensen for to uker siden så hadde jeg seriøse rier..
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 og jo.. det var bak såret det gjorde vondt . veldig rart for meg som aldri har hatt vondt i såret
Joda, jeg vet best! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. oktober 2007 Men da venter jeg litt med å dra til legen. Skal jo på kontroll snart uansett. Om jeg ikke blir verre vel å merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå