Gå til innhold

**Hvor mange kg igjen og hvor lenge siden du fikk?**

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det 7 kg igjen

4 måneder siden....

(Gikk opp 23kg)

Hvordan ligger dere ann ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

minus 3

15 mnd siden, gikk opp rundt 20kg.

jobbet hardt for kg mine, vil ned 3 til....

Skrevet

Jeg var i minus etter fødselen, men har mange kg å ta av om jeg vil slanke meg.

Skrevet

Gikk opp 20 kg.....5 1/2 mnd siden fødsel.... veier omtrent det samme som før utrolig nok....

Skrevet

Åhh, heldige deg :))) Jeg tør ikke å gjøre ting son anstrenger bekkenet, kjedelig siden jeg vil så gjerne hoppe, løpe å sånt for å få de siste kg vekk, men tidligere bekkenproblemer skremmer meg, tør ikke å få et tilbakefall nå som jeg er bedre i bekkenet :(

Menmen....vekk SKAL de :)))

Skrevet

Gikk opp 12 kg, men hadde 15 for mye fra før, og nå er det igjen 13.5 kg. Det er 6 uker siden vi fikk andremann:)

Er også forsiktig med å gå så mye så har ikke begynt med turgåing enda pga bekkenet. Det verker litt enda, så forrige uke begynte jeg å ri igjen(bare skritter da) tre ganger i uka og spinning(satt bare da også) en gang i uka, og det gikk helt fint så skal fortsette med det:)

Om jeg ikke forbrenner all verden pga at jeg ikke kan gi alt enda, så er det godt å komme seg ut litt alene om ikke annet, og noen kcal blir jo også borte da:):)

Men har blitt vassin i kroppen og kommer nok aldri til å få bort magen uansett, den henger godt over trusekanten gitt, blir sikkert enda verre når jeg får bort de andre kg også, så da må jeg nok under kniven:)

Skrevet

gikk opp 17 (tror jeg)

Var -3 kg da hun var tre mnd. Nå er hun 4 mnd og buksene slenger mer og mer.

Skrevet

yngste er 2 år og 8 mnd

og jeg går fortsatt bare opp i vekt.. så her er det over 10 kg igjen...

ikke morro..

Skrevet

opp i overkant av 25kg, veide meg ikke siste ukene.

6mnd siden fødsel og har 2kg igjen.

Var nok en del vann da, siden 20 av kiloene forsvant de to første ukene... De siste 5 har derimot vært litt vrine å bli kvittt, men er på rett vei nå da iallefall:D

Skrevet

2 mnd siden fødsel, 4-5 kg igjen til vekt før graviditet.

Skrevet

1 år siden jeg fødte, gikk opp 6 kg, ned 11 første uka etter fødsel, men de 5 har kommet på igjen, så da er jeg tilbake der jeg startet.

Skrevet

Blitt voldsomt mye drittmat i det siste...hehe

Men har 2kg igjen og snuppa er7mnd.

Var undervektig før jeg ble gravid, så de 2kg kan bare bli der!

Skrevet

Opp 21 kg.Har 6 kg igjen til samme vekt som før graviditeten.Og 13 mnd siden:(

Skrevet

Jeg gikk opp 30 kg og har 2 kg igjen, snart 6 mnd siden jeg fødte. Barn nr 3...og da de to siste tette også.

Skrevet

2-3 kg igjen.

12 uker siden fødsel.

Gikk opp 14kg.

Skrevet

4,5 kilo igjen, fem måneder siden.Jeg gikk opp 15,5 kilo.

De siste kiloene sneeeegler seg av, tålmodighet kom til meg.

Men har funnet ut at det er det samme hva jeg spiser -- kake eller salat -- så går det nedover sakte men sikkert. Og det er jo åleit. :)

Skrevet

-1kg....

4mnd siden...

gikk opp 14kg....

MEN er større enn noen sinne rundt mage/hofte....

:o(

Skrevet

nå var jeg enda 16 kg i pluss fra nr 1 da jeg ble gravid med nr 2, men mange av de kiloene trengte jeg så jeg var ikke så kjeeeempestor.

er på tirsdag 4 uker siden fødsel nr 2, gikk opp 15-16 kg og har nå 2,5 kilo igjen :-)

Skrevet

jeg er allerede 6kg i minus fra startvekt og 11dager side jeg fødte. Men så la jeg bare på meg 4kg da, så da er det ikke så rart:)

Skrevet

5-6 kg og 4 år siden jeg fødte...AAAARRRGGGHHHHHH

Skrevet

Gikk opp 18 kg, har 7-8 kg igjen før jeg er der jeg var før jeg ble gravid..11 uker siden fødselen. Vanskelig å gå ned i vekt når alt jeg tenker på er sjokolade ;-)

Skrevet

Gikk opp godt over 30 kg..... (tre svangerskap på to år... long story...)

Det verste er at jeg har igjen ca 20kg.... og det er snart 3 1/2 år siden jenta vår ble født... Hups...hehe :o)

Skrevet

4 mnd siden jeg fødte, er nesten en kg under det jeg var på første sv-kontroll.. ;) men skal ned i allefall to kg til, til den vekta jeg hadde da jeg møtte samboer.. ;) men med litt trim og litt godtekontroll skulle det gå fint..! :P eneste problemet er jo at det blir dåp neste helg, og antageligvis MASSE kakerester.. :P *selvkontroll, kom til meg..! *

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...