emyzzim *fikk jente 05.06.07* Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Lillegull(4.5 mnd) hostet litt i går morges, og hostet bare mer og mer utover dagen, Sånn skikkelig tørrhoste, og det var tydelig at det plaget henne når det sto på. Ringte legevakta i 7tia og fikk sånn "hostesaft" som skulle dempe hevelsen i halsen, så hun ikke skulle bli verre. Legen sa at det kunne hende at hun kom til å bli litt mer aktiv av dette. hehe... ga henne kveldsmat som normalt i går kveld og la henne i 9tia(en times tid senere enn vanlig) hall 3 på natta våkna jeg av intens fliring/roping, da lå lillegull helt knødd oppi hodeenden og nesten vibrerte, Smilte som en sol og var visstnok veldig fornøyd med livet.. Ville ikke ha mat så jeg satt våken med henne i et par timer, hun babbla og styrte noe voldsomt med både armer og ben. Fikk henne i søvn igjen, men våkna igjen (like lys våken og overaktiv) hall 7. Makan til energi! Ligger attmed meg på sofan nå, har ropt og babblet så mye at hun er helt hes.. Men armene og beina er fremdeles like sprellende....
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 hehe, gikk rett i fletta den hostesafta da!! )) Håper det roer seg snart da, så du også får hvile deg litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå