Gå til innhold

GoBoken. Dere som er medlem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd? Er det pakke hver måned? Hva koster hver pakke? Jeg meldte meg inn rett etter at jenta her var født, men etter velkomstpakka kom, meldte jeg meg ut igjen. Da får jeg sikkert ikke velkomstpakke på nytt:-) Hadde det vært sånn, ville sikkert folk spekulert i sånt. Men har lyst til å bli medlem allikevel. Noen som kan fortelle litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er vi meldem:)

er kjempe fornøyd ja:)

pakke hver mnd me ting som er tilpasset barnet ditt:) vi betaler ca 228kr i mnd men kan avbestille om det er pakke vi ikke vil ha:)

Får også masse hefter å "papirer" som er til foreldrene med lit informasjon å slikt:)

ER glad for at vi iallefall er medlem å det som er bra er jo det at man kan avbetille pakker man ikke ønsker:)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd selv om jeg syns det er dyrt. Men det dumper ned spennende pakker til minsten hver måned og det gøyeste er at det er leker/bøker man ikke finner i butikken. Samt at det sparer meg for masse tid å saumfare lekebutikkene for leker som passer for barn under 1 år. Klart det er jo bøker/tøybøker og slikt også..variende..meld deg inn igjen.

Et annet pluss er at JEG elsker overraskelser og presanger og for meg er det rene julekvelden når en ny pakke kommer...måtte bare få sagt det..

Skrevet

Jeg er veeeldig uenig med de over her.. Jeg synes jeg betalte aaaltfor mye i forhold til hva jeg fikk. 230 kr for to små tøybøker liksom...

Så tilpassa de IKKE gavene etter hvor gammel mini var. Når han var 5 mnd fikk han en leke med masse små biter i..

Etter det sa vi opp. Det eneste jeg synes var bra med goboken var velkomstpakken. Ellers synes jeg det bare er en hel bønsj med dyrt søppel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...