Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 IKke i år og form, men sånn psykisk.. Var ute pg "rista på røva"....og må si at det ikke er HEEEEEELT min greie det der. Vorspillet med gode venner, fleip og moro var hundre ganger mer givende. Og jeg FATTER ikke hvordan jeg KLARTE det jaget der i mange timer med etterfølgende nachspill da jeg var yngre....heh
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Kjenner det også meget god på kroppen etter en kveld m mye godt i koppen og litt shaking ass.... ) Tenk no på før i tia da man kunne gi på en hel helg uten problem...ahhh..fatte ikke at man klarte... ) Vi må nåkk bare innse at den tiden er forbi...
prekæs Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Hehe. Sånn er det med meg også. Og jeg er gammel. Oppvarmingen er som regel høydepunktet. Turen på byen nedturen. Her hadde besteforeldrene bestilt minsten i går. Første gang barnepike... og vi er hjemme og ommøbelerer og monterer møbler. Jaja:)
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Klokt valg må jeg si. Jeg kunne heller blitt hjemme og sortert babyklær framfor å dra ut på by`n...hadde vært mer intressant også... :-DDD Men heldigvis holdt jeg konsumet nede til et minimum...så formen i dag er ikke så allers vært, hodepina etter levenet ute er vel eneste jeg merker..
grammatikkpolitiet Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Ugl@ Vorspillet - her er det to varianter: originale vorspiel eller det fornorskede forspill. Ordet vorspill finnes ikke. Nachspill - samme feil som nevnt ovenfor. Forøvrig er det greit å unngå slurvefeil som pg = og.
grammatikkpolitiet Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 By`n = byen. Intressant = interesssant. Allers vært = aller verst. Stor bokstav ved setningsstart, unngå overdreven bruk av flere punktum etter hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå