Mamman til kasper og Elise Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Som ikke er altfor dyrt..
*ale* Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Vin er en slager:) Har kjøpt sånne julevinposer som jeg legger de i ... Så kan vi nyte gavene våre sammen i romjula:)
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 http://spaaah.no/ De har en butikk i Bergen, men jeg bruker nettbutikken mest. En får fine gaver rundt 50 lappen også, noe som er greit om en har mange venner som skal ha en liten oppmerksomhet. Og ikke minst så er produktene gode også for de som har problem hud t.d mine gutter med eksem. En slager er Smør på flesk eller Lekkerbisken for de som har sensitiv hud/parfymefri. Det er bodylotion/olje i form av en såpe som en smører seg med før en tørker seg. Helt fantastisk. Eller så kjøper jeg faktisk litt krydder også, i små bokser frå www.thespiceshop.co.uk Søte små gaver, og alle fortjener godt krydder. Fine blandinger også. Gaversomfoandrerverden.no eller com er også fin.
Kristine :-) Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Har av og til kjøpt noen nydelige glassengler-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå